Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W listopadzie 2019 kupiłam telefon u użytkownika, który ma teraz zawieszone konto. Gwarancja była na 24 miesiące, telefon sie zepsuł i chciałam złożyć reklamacje, ale jak? Po wpisaniu danych firmy w internecie jest kilka opinii od ludzi, że nie mają jak sie skontaktować w sprawie reklamacji gdyż nikt nie odbiera. Czy jest jakaś szansa odzyskać pieniadze? Można podać to gdzies "wyżej'?
Reklamację pisemną wyślij mailem, zgłoś problem, powołaj się na 2-letnią rękojmię, nie na gwarancję. Zapytaj, gdzie odesłać telefon. Jeśli nie będzie reakcji, poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Poczytaj o rękojmi; https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/
Jeżeli Allegro Ci nie pomoże, kontaktuj się z najbliższym rzecznikiem konsumentów, adres znajdziesz na stronie UOKiK.
@Rooksi To nie zwalnia sprzedającego od obowiązku, wyślij w każdy sposób, list polecony, mail itd, zażądaj adresu i sposobu odesłania towaru do naprawy z tytułu rękojmi, z tytułu rękojmi za towar odpowiada sprzedawca a nie producent.