anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedający nie chce przyjąć towaru i odać pieniędzy karze mi odsyłać towar do Chin .

ADANOWO
#7 Wielbiciel#

Sprzedawca nie chce przyjąć telefonu i odać pieniędzy karze mi wysyłać tel do honkongu.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

Client:35386082
#14 Krzewiciel#

A to jest reklamacja czy zwrot?

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@ADANOWO wszystko miałeś w zakładce zwroty przed zakupem, jak to odstąpienie to niestety, koszty i ryzyko 🙂 chyba że reklamujesz ? napisz coś więcej ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

fox_paws
#16 Inspirator#

@RED Każe wysłać do Chin, więc go karze.

------------------------------------------------
Allegro No Box, No Kurier, Not Delivery
oznacz moderatorów

maxr01
#18 Luminarz#

Po pierwsze - patrz, od kogo kupujesz i ile chcesz "niby" zaoszczędzić.

Dalej - też patrz co robisz, przeczytaj sobie regulamin Allegro, który zaakceptowałeś/aś.

Kolejna rzecz - sprawdź na aukcji, skąd jest sprzedawca, dokąd mają być skierowane zwroty i reklamacje.

Następnie - chcesz zwrócić towar - no to niestety - pod adres wskazany w "zwrotach" - ponosisz jego koszt.

Jednak jest inne rozwiązanie. Jeśli w otrzymanym towarze jest coś niezgodne z opisem - to składaj reklamację - najlepiej poprzez dyskusję na Allegro.

Załóż dyskusję, powód - reklamacja, opisz dokładnie niezgodność towaru z opisem.

Określ swoje oczekiwania odnośnie reklamacji - np. wymiana towaru na zgodny z opisem, zwrot pieniędzy.

Odczekaj 2 dni. Popatrz co odpisze sprzedawca. Jak nie po Twojej "myśli" - to kliknij w link typu "poproś pracownika Allegro o odpowiedź" lub coś w tym rodzaju.

- Jak nie będzie satysfakcjonująca to odpisz: "Zgodnie z obowiązującym prawem i regulaminem Allegro udostępniam sprzedającemu odbiór przedmiotu do reklamacji pod adresem .... - wskaż adres ". Ty nie musisz odsyłać przedmiotu do reklamacji (pomijając np. jakieś darmowe zwroty w Polsce lub inne ustalenia ze sprzedawcą) - po takiej informacji sprzedawca  ma odebrać towar do reklamacji na swój koszt (lub podesłać Ci etykietę zwrotną na przesyłkę).

- I czekasz 14 dni od założenia dyskusji w sprawie reklamacji - w tym czasie sprzedawca ma obowiązek odebrać od Ciebie towar do reklamacji i ustosunkować się do niej. Jeśli decyzja sprzedawcy będzie dla Ciebie niepomyślna (w szczególności jak nie odebrał towaru do reklamacji) to możesz złożyć wniosek do Allegro Protect o odszkodowanie i zakończyć dyskusję jako nierozwiązaną.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów