Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam Wszystkich
Zwróciłem towar Sprzedawcy bez podawania przyczyny nie chciałem robić zamieszania.
Po miesiącu jak upomniałem się o pieniądze dziwnym trafem towar okazał się porysowany w późniejszych wpisach jak prosiłem o zwrot gotówki to towar był już wedle Sprzedającego zamontowany w pojeżdzie czyli używany po kolejnych wpisach i prośbach o zwrot gotówki to Sprzedający już odpłynął pisząc że to nic niewarty złom
Możecie jakoś pomóc
Zwrócił ci tyle ile uznał, jeśli uważasz, że to za mało, to zawsze możesz się z nim pobawić w sąd. Dyskusja w tym momencie już nie pomoże, bo allegro nie może się wtrącać w takie sprawy.
No i proszę Allegro odpowiedziało
Nasz pracownik napisał
„Proszę Sprzedającego o szczegółową wycenę. Sprzedający powinien udowodnić zasadność obniżenia kwoty zwrotu. ”
Ooo, git, nie spodziewałem się, serio 😄
Sprzedawca nie musi udowadniać nic allegro. Allegro nie ma na to żadnego przepisu ani nie jest stroną umowy. Jeśli się nie zgadzasz idź do sądu, tam powołany zostanie rzeczoznawca i stwierdzi co było montowane, przymierzane i modyfikowane oraz dokładnie oszacuje stratę wartości.
Nie ma co sprawdzać Sprzedawca nie posiada zwracanego towaru nie ma co udowodnić jest to tylko jego słowo i tyle.
Podejrzewam że towar został sprzedany komuś innemu a może się uda
Witam Wszystkich
I zdarzył się CUD !!!!!
Dziwnym trafem pieniądze znalazły się na koncie 😁👍
@kollecki No i super. Nie można się poddawać naciągaczom, nie kończyć Dyskusji, wzywać pracownika Allegro na pomoc, nie odpuszczać.
@kollecki fajnie, że się udało 🙂
Musi ci oddać nawet 1% wartości, w końcu części w środku nie są warte 0 🙂
Napisz, by oszacował straty i resztę oddał, w końcu 14 dni ustawowo masz 🙂
Zgodnie z prawem sprzedawca może zmniejszyć kwotę zwrotu ze względu na zmniejszenie wartości rzeczy w wyniku jej używania. Przyjmuje się, że kupujący może zapoznać się z towarem tak, jak by to zrobił w sklepie stacjonarnym. Sprzedawca jednak nie może nadużywać tego prawa i nie może całkowicie odmówić zwrotu wpłaty. Dobrze by było, gdybyś miał zdjęcia towaru z momentu pakowania go do odesłania, aby udowodnić, że nie był zupełnie zniszczony. Wyjaśnij to ze sprzedawcą w Dyskusji, w której po 24 godzinach możesz poprosić o wsparcie pracownika Allegro. W Dyskusjach sprzedawcy zazwyczaj stają się bardziej ugodowi 🙂
@xyz96, daj w (stały) podpis linki, które są najbardziej potrzebne i z głowy 😛
np NOWA DYSKUSJA | SZYBKI KONTAKT | cośtam jeszcze | cośtam jeszcze 😄
@konto zamknięte Nadworny radca prawny Allegro @xyz96
@LEW433, no, to co? kłaniamy się po japońsku? 😄
<kłania się po japońsku> ARIGATO! 😄
w sumie jak jadłeś to poczekaj 😮
@konto zamknięte Od tyłu nie jest pusto ha ha