anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedający nie dostał przelewu a jest obciazenie na moim koncie i brak tych 150 zł.

Joasiabin2000
#1 Nowicjusz#
 
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

kostas11
#21 Demiurg#

@Joasiabin2000 jak była robiona płatność ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Joasiabin2000 Jaki masz status wpłaty w zakładce Kupione? Anulowana, nieudana? Jeśli tak, kliknij tam Ponów płatność. Pieniądze zostaną pobrane z konta po raz drugi i dotrą do sprzedawcy. Pierwsza, nieudana płatność powróci na konto po 2-3 dniach. Możesz wstrzymać się z ponowieniem płatności do czasu powrotu pierwszej wpłaty. Jeśli masz status zakończona, to sprzedawca wpłatę na pewno otrzymał.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Joasiabin2000 Twoja transakcja ma status "anulowana", więc jeśli pieniądze zostały pobrane z Twojego konta, wrócą automatycznie na Twój rachunek. Gdyby się tak nie stało do końca jutrzejszego dnia, napisz tutaj proszę ponownie, będziemy działać. 

Jeśli jesteś nadal zaintetresowana tym zakupem, kliknij przycisk [Ponów płatność] i wybierz ponownie opcję dostawy oraz metodę płatności.

 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów