Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Joasiabin2000 jak była robiona płatność ?
@Joasiabin2000 Jaki masz status wpłaty w zakładce Kupione? Anulowana, nieudana? Jeśli tak, kliknij tam Ponów płatność. Pieniądze zostaną pobrane z konta po raz drugi i dotrą do sprzedawcy. Pierwsza, nieudana płatność powróci na konto po 2-3 dniach. Możesz wstrzymać się z ponowieniem płatności do czasu powrotu pierwszej wpłaty. Jeśli masz status zakończona, to sprzedawca wpłatę na pewno otrzymał.
@Joasiabin2000 Twoja transakcja ma status "anulowana", więc jeśli pieniądze zostały pobrane z Twojego konta, wrócą automatycznie na Twój rachunek. Gdyby się tak nie stało do końca jutrzejszego dnia, napisz tutaj proszę ponownie, będziemy działać.
Jeśli jesteś nadal zaintetresowana tym zakupem, kliknij przycisk [Ponów płatność] i wybierz ponownie opcję dostawy oraz metodę płatności.