Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Zamówiliśmy od pewnego Pana platniki kelnerskie nikt nas nie uprzedził że zwrotów nie przyjmuje. Płatniki nie są zgodne z opisem, brudne nie estetycznie wykonane. Napisaliśmy do Pana o zwrot po czym Pan odpowiedział że zwrotów nie przyjmują. Na stronie jest informacja, że na zwrot mamy 14 dni, Pan nie chce tego przyjąć. Co mamy zrobić w takiej sytuacji? Proszę o szybka odpowiedz. Pozdrawiam
Witam. Zamówiliśmy od pewnego Pana platniki kelnerskie nikt nas nie uprzedził że zwrotów nie przyjmuje. Płatniki nie są zgodne z opisem, brudne nie estetycznie wykonane. Napisaliśmy do Pana o zwrot po czym Pan odpowiedział że zwrotów nie przyjmują. Na stronie jest informacja, że na zwrot mamy 14 dni, Pan nie chce tego przyjąć. Co mamy zrobić w takiej sytuacji? Proszę o szybka odpowiedz. Pozdrawiam
Client:50380075 jeśli na stronie oferty jest udostępniony zwrot pakuj i osdyłaj na wskazany adres w zakładce ,,zwroty ,, Jeśli bedzie robił problemy otwórz dyskusję .
Jeśli towar jest niezgodny z opisem, składasz sprzedawcy reklamację, a nie zwracasz.
Otwórz Dyskusję:
https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
zgłoś w niej reklamację, opisz wady i zażądaj wymiany lub zwrotu całej wpłaty + kosztu odesłania. Nie pisz o zwrocie bez podania przyczyny, tylko o reklamacji. W Dyskusji poproś o pomoc Allegro. Jeżeli Dyskusja nie rozwiąże problemu, zamknij ją po 14 dniach jako nierozwiązaną i złóż wniosek o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
O! @sophie-bunny też kopiuje i wkleja moje posty, co do literki 🙂
@Client:50380075 Jeżeli była informacja o zwrocie na aukcji, sprzedawca zwrot musi przyjąć. Poza tym to nie musi być konsumencki zwrot bez podania przyczyny w ciągu 14 dni, to powinna być reklamacja z powodu wad lub niezgodności z opisem i jeśli takie niezgodności występują, zwrot w ramach reklamacji powinien być przyjęty lub towar powinien być na koszt sprzedawcy wymieniony. Na reklamację z rękojmi masz 2 lata, a nie 14 dni. Otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w niej zgłoś reklamację i następnego dnia poproś tam o pomoc pracownika Allegro. Sprzedawca ma obowiązek uczestniczyć s Dyskusji, oraz postępować zgodnie z zasadami. W przeciwnym razie Allegro może nałożyć mu ograniczenia na konto.
Na Allegro Lokalnie Dyskusję otworzysz tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
@Client:50380075 sprawdziłam tą ofertę i sprzedający ma wypełnioną zakładkę "Zwroty", ma w niej napisane, że przyjmuje zwroty, a czas na odstąpienie to 14 dni, więc wejdź proszę w zakładkę Kupione znajdź to zamówienie i wybierz "szczegóły" i "zwróć część lub całość zakupu". Jeżeli wybierzesz odstąpienie od umowy (zwrot) zapłacisz za przesyłkę zwrotną, jeżeli zdecydujesz się reklamować jako towar niezgodny z opisem, to gdy sprzedający uzna reklamacje, opłaci przesyłkę w obie strony. Możesz założyć dyskusję i w niej zgłosić reklamację.