Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedający nie wysłał przesyłki bo nie prowadzi sprzedaży miedzy narodowej i zapewniał ze zostanie wykonany zwrot gotówki , niestety do dnia dzisiejszego pieniadze nie trafiły na konto. Co w takiej sytuacji robić ponieważ mija już prawie tydzień a nie ma żadnej odpowiedzi i kontaktu ze sprzedającym.
@Client:33223564 sprzedający ma 14 dni na zwrot wpłaty.
Jeżeli sprzedajacy nie wysłał to wg regulaminu Allegro ma 2dni na zwrot środków a wg prawa konsumenckiego powinien zrobić to niezwłocznie ale max 14dni, jak masz możliwość otwarcia dyskusji to jak minie czas otwórz ją: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
@Client:33223564 a anulowałeś zamówienie ??? sprzedawca sam z siebie nie odda kasy skoro kupiłeś w ofercie gdzie nie było wysyłki zagranicznej 🙂
Anuluj zamówienie, odstąp od zawartej umowy - szczegóły w regulaminie Allegro. Ciebie też on dotyczy.