Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dokonałam dwóch oddzielnych zakupów u jednego sprzedawcy, oba anulowałam, w tym jedno godzinę później, kolejne następnego dnia, minęły dwa tygodnie, a sprzedający nie zwrócił mi pieniędzy. Pierwsze zamówienie zostało złożone 04.03.2021, anulowane chwilę później, kolejne tak samo, złożone 04.03.2021, anulowane następnego ranka - 05.03.2021. Nie dostałam zwrotu za żadne z zamówień, tak jak już wspomniałam, ale te drugie sprzedający zdążył wysłać, kurier do mnie zadzwonił(17.03.2021) i oznajmiłam, że zamówienie zostało anulowane, na co powiedział, że w takim razie wróci ono do nadawcy. Co robić w takiej sytuacji? Umowne dwa tygodnie minęły, przyjemniej od pierwszego, nie wysłanego zamówienia.
Skoro zamówienia zostały anulowane, stało się to przed wysyłką, więc dobrze zrobiłaś nie odbierając paczki. Po anulowaniu nie otworzysz ze sprzedawcą sporu, dlatego poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Sprzedawca otrzyma stosowny komunikat i szybko wpłatę zwróci. Pamiętaj, że musi Ci oddać całą wpłatę, niczego nie może potrącać.
@Client:42333654 Po anulowaniu nie możesz otworzyć sporu(dyskusji) więc musisz zgłosić przez inny formularz, Allegro Ci pomoże w tym:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
@Client:42333654a sprawdzałeś dobrze konto, z którego dokonywałeś płatności, bo nie raz ludzie nie zauważają zwrotów
@Client:42333654 A w jaki sposób zostały anulowane zakupy? w systemie allegro poprzez "anuluj zakup"?
Tak, poprzez „anuluj zakup”
@Client:42333654 trochę dziwne. @la_nika Możesz sprawdzić? 😉
@Client:42333654 sprawdziłam i rzeczywiście nie otrzymałaś zwrotu wpłaty, czy kontaktowałaś się w tej sprawie ze Sprzedającym? Tak jak pisali @Paint_Box i @milka1234567890 do anulowanego zamówienia nie można otworzyć dyskusji, ale możesz skontaktować się ze Sprzedającym poprzez "zadaj pytanie sprzedającemu" w ofercie. Jeżeli będziesz miała problemy lub Sprzedający nie będzie odpowiadał, skontaktuj się proszę z nami, pomożemy Ci rozwiązać ten problem! Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy.
@Client:42333654 A możesz złożyć wniosek do POK? :https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index