Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, 30 kwietnia dotarł do nas rower uszkodzony, widełki przednie były wygiete i koło nie mogło wejsc na swoje miejsce, oprocz tego było kilka zarysowan na ramie. Dodam ze karton w ktorym przyszedł towar był dały i nie uszkodzony. Mąz odesłał rower nie robiąc zadnych zdjec ale rozmawiał z pracownikiem sklepu ktory powiedział ze jak ma juz rower zapakowany to nie musi go wyciagac i robic zdjęc. A szkoda bo to by było nasza podstawa... a teraz sprzedający twierdzi ze do uszkodzen mogło dojsc podczas transportu od nas. Musze jednak zauważyć ze my wysłalismy towar 3 kwietnia a sprzedający dopiero 2 maja wysłal wiadomosc o odmowie zwrotu środków. Otworzyliśmy dyskusję ale po miesiącu została zamknięta mino trgo ze problem został nie rozwiązany. Prosze o pomoc w odzyskaniu pieniędzy
@20lukasz1818 wypełnij proszę wniosek o rekompensatę z Allegro Protect.
Jeśli pojawią się problemy podczas wypełniania wniosku, napisz tu proszę ponownie.