Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dostałem wadliwą wędke Zgłosiłem to sprzedającemu On mi odpisał abym zwrócił mu wadliwy towar a On wymieni mi go na nowy Moje pytanie brzmi Ile sprzedający ma czasu na przysłanie mi sprawnego towaru od chwili gdy dokonam zwrotu ? Dziekuje za pomoc
Ma 14dni na rozpatrzenie reklamacji, od chwili zgłoszenia jej.
Dziękuje 🙂
@Client:37721995 widzisz.... jak Kiciuś Ci odpowiedział ? .... niby wiesz , a tak na prawdę stoisz w tym samym miejscu co przed zadaniem pytania , tak ...na rozpatrzenie reklamacji ma 14 dni co nie jest jednoznaczne z terminem na usunięcie wady . Sprzedawca odniósł się do Twojej reklamacji proponując wymianę czyli uznał Twoje roszczenie , a teraz gnieć Kiciusia ,żeby merytorycznie odpowiedział na Twoje pytanie .
14dni na rozpatrzenie a później czas na załatwienie sprawy.
@Client:37721995 na wymianę ma czas nieokreślony ustawą, ustawa stwierdza tylko że ten czas nie powinien powodować dużych niedogodności dla kupującego, a sprzedawca w razie uzasadnionych okoliczności może ten czas wydłużyć, ale musi ci określić mniej więcej kiedy ci naprawi lub wymieni bo np musi ściągnąć towar lub część do naprawy. Dla przykładu kupiłeś laptopa do grania i dałeś go na reklamację, a sprzedawca akceptuje reklamację i mówi ci że wymieni ci na nowy ale musi sprowadzić go zza granicy i to zajmie 4 tygodnie. Laptop nie jest ci potrzebny pilnie np do pracy, więc czekasz na sprowadzenie takiego samego laptopa. Inny przykład masz firmę oferującą pielęgnację zieleni miejskiej i kupiłeś kosiarkę traktorek sprzedawca mówi ci że wymieni ale musisz poczekać 4 tyg na sprowadzenie nowej, ale jest środek sezonu, a ty masz zlecenia i nie możesz czekać bo nie zarobisz, masz opcję albo wymienia ci na inny model z wyrównaniem ceny przez strony, albo zwrot kasy i kupujesz u innego sprzedawcy kosiarkę.