Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Mam pytanie, co mogę zrobić w takiej sytuacji:
Rok temu zakupiłam grę (dostęp przez origin - wg ogłoszenia nielimitowany czasowo), i przez cały czas wszystko było w porządku, aż na początku września origin zaczął twierdzić, że dane logowania są nieprawidłowe. Próbowałam się kontaktować ze sprzedającym, ale na początku nie odpisywał, a teraz jego mail przestał istnieć (dostaję zwroty, że nie udało się z nim skontaktować). Również jego konto na allegro zniknęło - jak chcę je wyświetlić, to pojawia się komunikat, że "ta przestrzeń jest pusta". Nie mam możliwości więc jakiegokolwiek skomunikowania się ze sprzedającym. Ochrona kupujących allegro też działa tylko 180 dni, ale skoro kupiłam grę z nieograniczonym dostępem, to chciałabym ten dostęp jakoś odzyskać. Co można zrobić w takiej sytuacji? Gdzie to zgłaszać, jak próbować odzyskać pieniądze?
Pozdrawiam
Pytaj tutaj (użyj opcji czatu, będzie szybciej) https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a
@Levelay Pisz przez formularz z linku powyżej, być może sprzedawca ma inne konto na Allegro, więc pracownicy serwisu będą mieli na niego wpływ.
Dziękuję za odpowiedzi. Tak zrobię! I zobaczę, co się wydarzy dalej.