Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam towar po atrakcyjnej cenie i zapłaciłam natychmiast. Sprzedawca zrobił po 4 godzinach zwrot wpłaty, a ten sam przedmiot wystawił drożej. Czy mogę się ubiegać o kupiony towar czy nie mam żadnych szans. Sprzedawca w formularzu (powód zwrotu) napisał po prostu tylko ZWROT
szejk-gmbh tu- https://www.mediaexpert.pl/?utm_medium=linktxt&utm_campaign=2021.03&utm_source=fCAdkEcDcq&utm_conten...
daję link bo mam bana na fotki . Potencjalny klient mógł uznać taką obniżkę za promocję lub wyprzedaż tym bardziej ,że dodając ofertę do obserwowanych allegro informuje mailem o obniżce .
No tak, ale:
Przeceny do 80% a przecena 80% to tak troszkę różnie.
Poza tym zauważ, że reklamy radiowe czy TV głośno i wielkimi literami Cię o tym informują. Robić przecenę na 80% i nie wspomnieć ani słowa o promocji? Nie klei się mnie to 🙂
@a030469 Może to ten sam sprzedawca co ostatnio. Trzeci taki sam przypadek w ciągu paru dni.
ZibiK30 Tak , podobna sytuacja , może coś kombinował grupowo i do końca nie przemyślał .😁