Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Mam problem.
Zakupilam lodówkę na allegro z [edycja] z outlet. Zaplacilam ...po czym jak dowiedzialam sie ze nie wnosza na górę i nie zabieraja starej, więc zrezygnowalam. Nie bylo problemu- wszystko pieknie i ładnie...informuja ze kase zwrócą na konto, tylko chcieli potwierdzenie bo jeszcze kasa nie doszła...W ten sam dzien dostalam maila ze zwrocili mi kase. Dzis mija 5 dzien czekania na zwrot i nic....Nikt nic nie odpisuje...cisza- kasa przepadła. Co teraz mam robić? Gdzie to zglaszac i gdzie pisać? Jak to ugryźć- pomocy!
Jeśli był mail od Allegro o zwrocie wpłaty, to sprzedawca zwrócił. Zobacz tu; https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/ Jeśli nigdzie nie ma, upomnij się u Allegro o swoje pieniądze tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
Taki zwrot powinien trwać do 3 dni roboczych.
Jeżeli ten mail o zwrocie wpłaty był od sprzedawcy, to moim zdaniem jest mało wiarygodny i sprzedawca mógł wpłaty nie zwrócić. Wyjaśnij to z nim w Dyskusji; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Jestes kochany/a ...dzięki😍
O, aż tak? 🙂
@xyz96 no...nawet nie wiesz jak mi pomogles/as dziękuję bardzo😍
Może najpierw na allegro, a jak nie działa - do UOKiK?
Allegro nie odpisuje. 😞 prosze mi wybaczyc - jestem początkująca na allegro - tzn.kupowalam ale nie mialam nigdy zadnych problemów i nie wtajemniczalam sie az tak ....co to jest UOKiK? I gdzie to moge znaleźć?
Daj sobie spokój z UOKiK, masz wyżej link do Dyskusji i link do Allegro na czacie, tam odpisują natychmiast.
Dzięki wielkie. Bede próbować.
Mam nadzieje ze sprawa sie wyjaśni😞
Najskuteczniejsza będzie dyskusja , ale może wystarczyć kontakt mailowy
Właśnie mailowo pisalam z Allegro po czym sie kontakt urwal...jak zaczelam dociekac o termin zwrotu kwoty za towar.
@katarzyna1980_11 tu akurat @xyz96 ma rację, skorzystaj z podanego linka do dyskusji🙂
@katarzyna1980_11 Czy mogłabyś mi wskazać jak się z nami kontaktowałaś? Niestety nie znalazłam żadnego zgłoszenia do nas od Ciebie w tej, ani innej sprawie. Natomiast w kwestii samego zwrotu Twoich pieniędzy skontaktował się z nami już Sprzedający, dlatego bardzo proszę o cierpliwość. Sprawa jest w trakcie wyjaśniania.
@_HolaOla_ dziękuję bardzo. Czyli mam uzbroic sie w cierpliwość?
Kontaktowalam sie z Allegro w sprawie zwrotu mailowo ...prosili mnie o potwierdzenie wpłaty. Wiec przeslalam...potem tylko odpisali ze zwrotu dokonali....i wszystko stanęło. Pisalam rowniez do sprzedającego bo odpisali mi ze nie mają na to wpływu- wiec wyrazilam im swoją opinię na ten temat. I cisza. Myslalam ze jak sie ze mna kontaktują z jakiegos adresu to tam mozna pisać...tak jak juz wspomnialam- nie mialam tu nigdy zadnych problemow a dosc dlugo korzystam z Allegro i nie wtajemniczalam sie az tak mocno we wszystko.
Ciesze sie ze jednak wplynelam na sprzedającego, ktory w tej sprawie ruszal ramionami. Niby nie ma z tym nic wspolnego ale jednak jest to powiązane z jego firmą.
@katarzyna1980_11 Tak, ale w tej sprawie kontaktowałaś się ze Sprzedającym, a nie z Allegro. Adresy e-mail w korespondencji prowadzonej w ramach Allegro wyświetlamy jako ciąg znaków w domenie @allegromail.pl, stąd też mogłaś odnieść wrażenie, że dostajesz wiadomości od nas. Zapewniam Cię jednak, że odpowiadamy na wszystkie wiadomości. dlatego w Twojej sprawie nie doszło do sytuacji, w której przestaliśmy się do Ciebie odzywać. W kwestii samego zwrotu, to tak jak pisałam, jesteśmy w trakcie wyjaśniania tego ze Sprzedającym, więc na pewno postaramy się pomóc rozwiązać ten problem.
Byl czas ze" z ciągiem znaków i na koncu allegro "tez pisałam...ale juz sie pogubialam. chyba o potwierdzenie przelewu z tego maila prosili...juz nie pamietam.
W kazdym razie bede czekać na jakies info. Bardzo dziękuję za pomoc....i czekam na rozwiązanie sytuacji.
Pozdrawiam
Kasia
@katarzyna1980_11 Nie mogę potwierdzić takiej korespondencji z naszej strony, ponieważ nie znalazłam żadnego zgłoszenia pochodzącego od Ciebie. Niemniej jednak, sprawa zwrotu jest w toku, więc wkrótce pewnie otrzymasz wiadomość w tej sprawie.
Juz troche czasu minęło od zgloszenia mojej sprawy. Efektow nie widać, choc obiecujecie zwrot kasy, a tak naprawde to tylko zwyczajne odwlekanie w czasie.
Prosze mi powiedziec i realnie wytłumaczyć dlaczego twierdzicie ze od Was zwrot pieniedzy za jakikolwiek zakup idzie od 3 - 5 dni roboczych, jak przelewy zamawiających idą najdluzej kilka godzin. Zakup zrobilam 6.wrzesnia a do tej pory tylko obiecanki slysze o zwrocie kasy na konto. Tylko tyle. Za niedlugo moze umorzycie sprawę ze wzgledu na dlugi czas jaki upłynął od tej sprawy. Nie podoba mi sie to. Bo widac krętactwo gołym okiem. Skupiliscie sie na pieknych i szybkich odpowiedziach, zamiast na rozwiazaniu sprawy. Tak to odbieram.
@katarzyna1980_11 Twoje zgłoszenie mailowe w tej sprawie dotarło do nas 11 września, dopiero po tym jak napisałaś o swoim problemie tutaj. Od tego czasu nasi pracownicy starają się udzielić Ci pomocy i rozwiązać ten problem. Zwrot został poprawnie zlecony przez Sprzedającego, dlatego pragniemy wyjaśnić tę sytuację i czekamy na informacje w tej sprawie od operatora płatności. Prosimy jeszcze o cierpliwość, jak tylko otrzymamy odpowiedź, na pewno będziemy się z Tobą kontaktować.