Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie. Sprzedawca wczoraj poinformował mnie, iż przedmiot, który zakupiłem na aukcji i go opłaciłem niestety nie jest na stanie i aukcja nie powinna być wystawiona . Po czym wystawił ten sam przedmiot ale już z inną ceną.
Tutaj link do mojego zakupu i drugi z aukcją z nową ceną.
https://allegro.pl/oferta/nowa-klawiatura-lenovo-t410-t420-t510-x220-w520-8254286567
Bo towaru brakło a szkoda pozycji na liście wyszukiwań ?
@mirmax5 Zarządzaj wysyłki towaru, zawarł umowę i ma obowiązek się z niej wywiązać, wszystko załatwiaj przez dyskusję Allegro, niech się wytłumaczy. Zapewne skończy się "negatywem", możesz także iść do sądu(ale czy warto). Najpierw poczekaj co odpiszę w dyskusji.
Zarządaj wysyłki towaru, zawarł umowę i ma obowiązek się z niej wywiązać, wszystko załatwiaj przez dyskusję Allegro, niech się wytłumaczy. Zapewne skończy się negatywem, możesz także iść do sądu (ale czy warto?). Najpierw poczekaj, co odpisze w dyskusji.
lew433 ,,zarządaj ,, owszem , ale skończy się wypowiedzią pracownika .
cyt,, Jesli sprzedający nie ma możliwości wysłać zamówionego produktu prosze natychmiast zwrócić kupujacemu środki ,,😁
Odpisałem mu, że jest niepoważny i wskazałem nową aukcję. Zobaczymy co mi odpisze i czy w ogóle odpisze. Do allegro już też napisałem. A propos na nagle taki wzrost ceny towaru gdzie na **piiip** chodzą po 100 zł??? Sprzedawca zabłysnął.
@mirmax5 Sprzedawcy w przypadku niedostępności towaru często nie kończą aukcji, tylko podnoszą cenę towaru do skrajnie wysokiej (takiej, że wiadomo, że nikt nie dokona zakupu). Chodzi o utrzymanie aukcji na dobrej pozycji na liście. Gdy mają towar zmieniają cenę na normalną.
@vonNogay vonNogay To kupię za tę wyższą cenę. Zobaczymy czy wyśle 🙂
@mirmax5 i będziesz mieć możliwość otwarcia drugiej dyskusji i wystawienia drugiego negatywa 😛
@mirmax5
Wyśle. Kupi od konkurencji i wyśle. Będzie o 700 zł do przodu.
Drugi neg nie będzie się mu wliczał do statów.
Druga dyskusja wskaże ,zę robisz to celowo i allegro ją zamknie.
Poczeka 7 dni i będzie się liczyć.
@PromykSBzawsze mam 30 dni na zwrot. 😉