anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedawca kłamie w odpowiedzi na negatywną ocenę

MAMY ROZWIĄZANIE!
czankie96
#8 Zapaleniec#

Witam.

Zdarzyło się tak, że kupiłam towar u sprzedawcy. Aukcja wisi już dłuższy czas, towar zakupiony.

Wchodzę dzień po zakupie na maila, gdzie widzę, że sprzedający zwrócił moją wpłatę, ponieważ towar jest niedostępny. Zero wcześniejszej informacji, że towar nie dotrze, żadnego powiadomienia, chociażby głupiej wiadomości. Wystawiam sprzedającemu negatyw, sprzedający ma pretensje do mnie. Dodatkowo pod negatywem bezczelnie kłamie i wybiela się, że przecież przesyłał wiadomości, co jest nieprawdą. I teraz patrząc na odpowiedź to ja jestem złym kupującym, który psuje sprzedającemu reputację, a z mojego punktu widzenia sprzedający to zwykły kłamca i wprowadza ludzi w błąd. Czy radę zrobić coś z takim delikwentem? Jestem w stanie zrozumieć, że towar jest niedostępny, różne rzeczy się teraz dzieją, ale gdyby nie to, że skrzynkę mailową odwiedziłam zupełnym przypadkiem o zwrocie dowiedziałabym się dopiero w momencie zwrotu pieniędzy na konto po jakichś 3-4 dniach. Co zrobić, kiedy sprzedający kłamie w odpowiedzi na negatywny komentarz, który wydaje mi się w obecnej sytuacji się słuszny.

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9
kostas11
#21 Demiurg#

Nic nie zrobisz jak Ty możesz coś tam napisać, sprzedawca może coś tam odpisać 🙂

ale gdyby nie to, że skrzynkę mailową odwiedziłam zupełnym przypadkiem

Może wcześniej miałeś maila ale skoro nie zaglądasz tam 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów
czankie96
#8 Zapaleniec#

Jedna sprawa to odpisać, ale druga sprawa to kłamać. Nie będę śledzić maila 24/7, bo kupujący może zwrócić moją wpłatę. Wydaje mi się, że to obowiązek sprzedającego poinformować o takiej sytuacji.

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

wystarczy apka na fon i powiadomienia od razu przychodzą 🙂
a jeśli to GMAIL to polecam GMAIL NOTIFIER do przeglądarki 😄

oznacz moderatorów
czankie96
#8 Zapaleniec#

Dzięki, warto się zaopatrzyć na przyszłość. W sumie sednem tego tematu nie jest zwrot sam w sobie, ale kłamstwo sprzedawcy na temat tego, jak przebiegła transakcja, ponieważ sam sprzedający zaznaczył w odpowiedzi na negatyw, że wysłał sms-a, co jest kompletną bzdurą.

oznacz moderatorów
czankie96
#8 Zapaleniec#

A co do maila to zaraz po mailu z informacją o zakupie był mail z informacją o zwrocie, więc nic mi nie umknęło jak Pani pisze.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@czankie96 Odpowiedzi do komentarzy podlegają takim samym zasadom jak komentarze, czyli muszą być zgodne z rzeczywistym przebiegiem transakcji, nie mogą być kłamliwe, nie mogą zawierać słów niecenzuralnych itp. Nie mogą zawierać nazwy (loginu) kupującego. Jeśli odpowiedź do komentarza zawiera Twój login, na pewno zostanie usunięta, w innych przypadkach może zostać usunięta, a Twój komentarz pozostanie.

Napisz w tej sprawie przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201&subjectId=0cf36533-0...

oznacz moderatorów
D_Chelminiak
#7 Wielbiciel#

Spotkało mnie to samo.
Kupiłem szpachlę szkutniczą. Opakowanie zastępcze. Miało być jej 1kg+utwardzacz. Podczas używania, wiadomo dokładnie waży się kolejne porcje. Łącznie naliczyłem 736g+utwardzacz.
Napisałem do sprzedawcy dzień po otrzymaniu towaru. Ta odpowiedziała, że jak nie ma zdjęcia to nie wierzy (zdjęcia nie zrobiłem przed zużyciem).
Wystawiłem ocenę nie polecam i opisałem uczciwie, że szpachla dobrej jakości ale otrzymałem za mało.

I tu odpowiedź sprzedawcy:
Pani napisała, że ja twierdzę, że w fabrycznym opakowaniu otrzymałem 600g zamiast 1kg a na dodatek, że odpisałem po miesiącu od zużycie towaru.
Skłamała trzy razy:
- napisałem, że 736g a nie 600g,
- odpowiedziałem na drugi dzień a nie po miesiącu
- opakowanie nie było fabryczne tylko zastępcze.
Nakłamała, wybielając się i wprowadzając innych kupujących w błąd.
Ale najgorsza jest reakcja allegro.
Wypełniłem powyższy formularz, opisałem dokładnie, że mam dowód na kłamstwo w postaci korespondencji za pośrednictwem allegro. Wszystko czarno na białym. 
Pani odpowiedziała mi kilkukrotnie, że nie widzi złamania regulaminu i nic nie zrobi bo nie może ocenić jaki był przebieg transakcji. 
Pisałem, że wystarczy przeczytać korespondencję i wszystko jasne. Nic nie dociera do tego pracownika.
Uwaga najlepsze. 
Zapytałem czy w takim razie jeśli kupię coś na aukcji i wystawę nieprawdziwy komentarz to czy takie zachowanie będzie zgodne z regulaminem czy nie. Musiała by przyznać, że to niezgodne, więc unikała odpowiedzi kilka razy. Ostatecznie napisała, że przestaje odpowiadać na moje maile.
Masakra. Pracownik Allegro.

Nie odpuszczę. Będę pisał dalej do Allegro aż znajdę kogoś myślącego.  Zobaczymy.

oznacz moderatorów
czankie96
#8 Zapaleniec#

Witam.

U mnie sprawa zakończyła się troszkę inaczej. Allegro otworzyło dyskusję ze sprzedającym, gdzie zapytany przeze mnie, czy ma jakikolwiek dowód na to, co napisał w komentarzu odpowiedział mi tylko "proszę o zakończenie dyskusji". Zdjęcie tej dyskusji wraz ze zdjęciem tego, co sprzedający napisał w komentarzu do negatywnej oceny oraz opis sprawy i prośba Allegro o usunięcie kłamliwego komentarza wysłane jeszcze raz przez formularz. Allegro usunęło komentarz razem z oceną, ale pozostawiło możliwość oceny sprzedającego, który już nie może odpowiedzieć na komentarz. Może spróbuj w ten sposób.

oznacz moderatorów
D_Chelminiak
#7 Wielbiciel#

Dzięki za odpowiedź.
Taką sama radę otrzymałem od pracownika Allegro na infolinii.
Otworzę dyskusję i zobaczymy.
Dam znać w tym miejscu.

oznacz moderatorów