Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dokonałem zakupu szafek. Ponieważ realizacja miała nastąpić w przeciągu 4-5 dni po tygodniu, kiedy nic poza wygenerowaniem nr przesyłki się nie wydarzyło napisałem maila, bo telefonu nikt nie odbierał. Rozmówca mailowo tłumaczył, że przez epidemię wszystko się opóźnia. Wczoraj tak samo mailowo się tłumaczył i tego samego dnia o tej samej godzinie w drugim mailu pojawiła się informacja, że w przypadku gdy nie otrzymaliśmy towaru możemy odstąpić od umowy. Dziś dostaliśmy telefon, ze szafki dziś miały przyjechać, ale nie dotarły i nie wiadomo kiedy będzie kolejna dostawa. Pani doradziła, aby przez allegro dokonać zwrotu towaru wypełniając formularz i podając nr konta, tylko że nie dokonuję zwrotu bo nic nie dotarło
Zwrot to w potocznym znaczeniu odstąpienie od umowy. Sprzedawca chce, abyś odstąpił od umowy. Możesz to zrobić przed wysyłką towaru;
Sprawdź, czy jest dostępna ta metoda;
Jeśli nie ma takiej opcji;
Wszystkie trzy metody są jednakowo ważne i sprzedawca musi oddać pieniądze.