Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:98328858 podziękuj allegro za skopany system punktacji obsługi klienta, który promuje takie zachowania po wystawieniu przez ciebie negatywa za transakcję. Sprzedawcy wolno próbować polubownie załatwić zmianę oceny dogadując się ze stroną transakcji, jeśli przekracza pewne niepisane bariery musisz go wezwać do zaprzestania np na piśmie w wiadomości przez allegro by był ślad. Druga rzecz możesz takie zachowania zgłosić na policji wtedy oni już sprawdzą czy pod jakiś paragraf kk podpadają
Jeśli wypisuje po 22, to powinieneś odpowiedzieć mu przed północą, bo potem może pójść spać, a spokojny sen jest bardzo ważny. Np. ja za chwilę kończę.
@Client:98328858 Jak Cię zastrasza to odpisz mu że zgłosisz go na Policję.
Witaj. @Client:98328858.
Wykorzystywanie dostępnych na Allegro danych do rozsyłania spamu czy obraźliwych wiadomości jest niedozwolone (art. 10.1. i 13.2. regulaminu Allegro). Jeżeli otrzymujesz niechcianą korespondencję związaną z Twoimi zakupami, to poinformuj o tym Allegro przez formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=ad72cbbb-fdaf-464c-8e73-b594ab339c50
Aby skutecznie zgłosić nieetyczną działalność Sprzedawcy będziesz potrzebować kopii wiadomości w formatach eml lub msg. Możesz też zrobić zrzut ekranu z widoczną wiadomością od Sprzedawcy. W zgłoszeniu opisz dokładnie sytuację, dołącz wcześniej zapisaną wiadomość i domagaj się zdecydowanej reakcji ze strony Działu Bezpieczeństwa Transakcji.
Pozdrawiam.
@CommunityHelper1 napisz Lala jak Twoja wypowiedź ma się do informacji w panelu jakości sprzedawcy , zapraszam do dogłębmej weryfikacji zrzutu ,a dokaładnie chodzi o 3 / słownie trzy / urwane gwiazdki przez 3 klientów , po jednej od każdego .l
Dzieki za lapke ale jak widzisz allegro cos porobilo mi z kontem i lapek moich i odemnie nie dodaje uwielbiam kopac sie z supportem co tydzien
Witaj, @mdrogeria.
Informacja w panelu jakości sprzedaży jest zgodna z regulaminem Allegro (art. 10.7.). Sprzedający może porozumieć się z Kupującym co do usunięcia wystawionych ocen oraz odpowiedzi do nich, wykorzystując w tym celu odpowiedni formularz dostępny w ramach Konta (art. 11.8.).
Allegro zapewnia dostarczenie Kupującym informacji z prośbą o ocenę Transakcji, a Sprzedający są zobowiązani do niewysyłania do Kupujących dodatkowych wiadomości, których treść zawiera wyłącznie wyżej wymienioną informację (art. 10.12.). Zapis nie dotyczy przypadków, gdy to Kupujący w związku z zawartą Transakcją zainicjował kontakt, a Sprzedający na niego odpowiada.
Pozdrawiam.
@CommunityHelper1 jedno tylko słowo ,, może ,, w paragrafie , niby małe , a zmienia sedno informacji . Nie ma nigdzie zapisu ,że nie może innymi kanałami .
Witaj, @mdrogeria.
Zakaz wysyłania Kupującym dodatkowych wiadomości z prośbą o ocenę Transakcji jest zawarty w artykule 10.12. regulaminu Allegro.
Pozdrawiam.
@CommunityHelper1 nie w temacie , znajdź prosze zapis jednoznacznie zakazujacy sprzedawcy kontaktowania się z klientem w celu wyjaśnienia problemu kanałami innymi niż zaleca allegro , powtórzę ,,zaleca,, .
Witaj, @mdrogeria.
Sprzedający ma obowiązek udzielenia odpowiedzi i złożenia wyczerpujących wyjaśnień w Dyskusji w ciągu 24 godzin od skierowania zarzutów przez Kupującego, z zastrzeżeniem, że czas ten nie biegnie w soboty, niedziele i pozostałe dni ustawowo wolne od pracy (art. 10.2. regulaminu Allegro). Wykorzystywanie dostępnych na Allegro danych do rozsyłania spamu czy obraźliwych wiadomości jest niedozwolone.
Pozdrawiam.
@CommunityHelper1 allegro to nie jest sąd by tu padały jakieś zarzuty ani nie obowiązują w nim normy i terminy sądowe. W Pl obowiązują następujące akty prawne w tej kolejności regulują prawo jak podana tj konstytucja, kodeks karny, kodeks cywilny dopiero na końcu jest jakiś regulamin allegro co ma stać w zgodzie z wyżej wymienionymi aktami prawnymi np winny jest ten kto został skazany wyrokiem prawomocnym więc o jakich zarzutach wspominasz? Zarzuty stawia prokuratura, a nie spólka co może prosic stronę o wyjaśnienia w sprawie o ile jej strona zechce wyjaśnień udzielić bo allegro nie jest stroną umowy zawartej między kupującym i sprzedającym tylko udostepnia środowisko internetowe do zawarcia takiej umowy. Kupującego i sprzedajacego łączy 2 letni okres rękojmi czyli umowa trwa 2 lata po sprzedaży i strony trzecie nie mają prawa ingerować w to jak ta umowa i sprawy z nią zwiazane będzie załatwiana odnośnie wzajemnego kontaktu / reklamacji / obsługi etc @mdrogeria nigdzie w regulaminie nie stoi zapis pt stronom umowy nie wolno się kontaktować ze sobą poza oficjalnymi kanałami allegro
@CommunityHelper1 nie bardzo rozumiem do czego zmierzasz pisząc ,,Wykorzystywanie dostępnych na Allegro danych do rozsyłania spamu czy obraźliwych wiadomości jest niedozwolone.
Ni to z gruchy ni z pietruchy ,z całym oczywiście szacunkiem do Ciebie