Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Otrzymałam w prezencie IPhone 11 zakupiony w firmie MobilikiGSM Kraków, ulica przemysłowa 4/474. Telefon miał być nowy. Koszt 2259,00 PLN. do telefonu była dołączona ładowarka, która przestała działać po pierwszym użyciu. Telefon po 8 miesiącach, można było używać tylko w formie na głośnomówiącej. Poszłam z nim do naprawy. Bo jak to skarżyć się darującemu, że prezent taki sobie. I tu okazało się, że telefon był używany, kiepsko regenerowany, poklejony taśmami i bardzo brudny. Głośniki zabrudzone klejem. Bateria zamiennik. Nie mogę skontaktować się z tą firmą, nie odbierają telefonów, nie odpowiadają na maile ani na smsy. We wrześniu minie rok od zakupu.
Może ktoś coś poradzi?
A ten telefon był kupiony przez Allegro?
Tak.
@Client:52431460 Jeśli telefon otrzymałaś w prezencie to oznacza, że nie jesteś stroną umowy kupna-sprzedaży i w związku z tym nie możesz składać reklamacji.
Stroną jest osoba która dokonała zakupu i to ją należy poprosić o złożenie reklamacji przez allegro.
Innej opcji nie widzę chyba, że masz kartę gwarancyjną i dowód zakupu - zakładając, że sprzedający w ogóle udzielił gwarancji bo nie jest to obowiązkowe.
Niestety musisz poskarżyć się darującemu, bo tylko on jest stroną dla sprzedawcy. Rękojmia nie przechodzi na kolejnego użytkownika.
@Client:52431460 przykro mi, ale tę sprawę mogłaby wyjaśnić tylko osoba, która kupiła ten telefon, ponieważ to na koncie tej osoby są wszystkie dane na temat zakupu.