anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

taki sprzedawca

RED
#21 Demiurg#

Jest taki sprzedawca który ma takie komentarze

""Brak kontaktu że sprzedającym. Firma nie odbiera telefonów i nie odpisuje na maile, przypuszczam, że w razie awarii sprzętu gwarancja nic nie da. Znajomy zwrócił zamówienie i nie dostał pieniędzy od 2 miesięcy."

"Allegro powinno blokować z automatu takich sprzedawców!"

"Gdy kupiłem ten telefon na Black Friday ucieszyłem się jak dziecko - fajny telefon w atrakcyjnej cenie. Potem okazało się jednak, że telefon nie pochodzi z polskiej dystrybucji i w konsekwencji nie posiada gwarancji producenta na terytorium RP. Ponadto okazało się, że telefon nie jest fabrycznie nowy (o czym świadczyły ponownie naklejone plomby). W rezultacie zakup nie doszedł do skutku. Faktem jest jednak, że wymiksowanie się z umowy (złożenie oświadczenia o odstąpieniu) było bezproblemowe. "

"mimo wysyłki paczkomatem w ramach allegro smart, brak możliwości zwrotu poprzez paczkomat"

"Urządzenie przyjechało do mnie uszkodzone. Mało profesjonalne podejście sprzedawcy do procesu reklamacyjnego znacząco wydłużyło cały proces. Po kilkukrotnej interwencji z mojej strony ustalono co się stało ze sprzętem i odesłano do mnie naprawiony produkt. Niestety zwrócony sprzęt wrócił do mnie brudny i ze znacznymi śladami używania, których w chwili wysyłki nie posiadał."

"Sprzedawca zorganizował wyprzedaż z okazji black week, a później odmówił wysłania towaru. Nie polecam. "

Kupować u niego czy nie?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

Jest i inny sprzedawca, z takim komentarzami:

""20 lat kupuję na allegro i z czymś takim się jeszcze nie spotkałem.Na aukcji napisane że wysyłka w 2 dni.Po tygodniu nie ma.Pytam czemu.W odpowiedzi dostałem, że info na ten temat są w innej zakładce. Tam napisane, że wysyłka co 4 dni,a max tak jak przewiduje Kodeks cywilny!!!? ,czyli 30 dni !!!?.Po 10 dniach,czyli mijał już 3 okres ,,co 4 dni",zwróciłem się do allegro,po czym sprzedający zamiast wysłać mi zakupiony przedmiot, zwrócił mi pieniądze. Tak jakby nie posiadał wystawionego przedmiotu."

""Ramki nie otrzymałam. Zadzwoniłam po 5 dniach kiedy otrzymam towar, bo to prezent na święta i usłyszałam, że nie wyślą przed świętami bo nie mają czasu. Zapłaciłam 15.12, a dzwoniłam 20.12. Anulowałam zakup i dostałam zwrot pieniędzy."

"W szczegółach dostawy napisane, że jeden z przedmiotów będzie dostarczony w 1 dzień a drugi w dwa dni. Po dwukrotnej interwencji z zagrożeniem negatywem i wystąpieniem o zwrot pieniędzy poskutkowała odpowiedzią, że w opisie "O sprzedającym" jest zapisane, że mogą dokonać wysyłki do 30 dni od zakupu. Po tym spojrzałem na opinie o sprzedającym i zobaczyłem, że nie jestem pierwszym, który dał się tak nabrać. Pierwszy raz od 2001 roku muszę wystawić negatywa. OSTRZEGAM"

"Czas dostawy 25 dni!!! To nie są standardy Allegro. "

i.t.d. Kupować u niego, czy nie?

Ula

Ula
oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

 

Dobrze wiesz, że z komentarzami może być różnie. Jaki procent pozytywów do nagatywów, bo to jest istotne.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

Nie spinaj się, wyprowadź pieska i pomyśl o kim napisałem

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@RED widzę, że zebrało się na śmieszkowanie z nas 😉 Cóż Pan taki aktywny, panie @RED.

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

Na początku będę wdzięczna jeśli prześlesz mi na adres spolecznosc@allegro.pl login tego sprzedawcy, chętnie przyjrzę się jego działaności i sama ocenię sytuację 🙂 

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

Czy to ten sprzedawca co rości sobie prawa do pouczania innych odnośnie jakości obsługi klienta? Czy to ten sprzedawca, który sprzedaje towar, którego nie posiada, a innych sprzedawców korzystających również z dropshippingu karze za to, odmawiając prawa do zwrotu prowizji? 🤔

oznacz moderatorów