Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W czerwcu 2022 roku zakupiłem na aukcji w sklepie "sklepsilton" nowiutki Galaxy Z Flip 3 8/256. Sklep nie miał złych opinii. Skontaktowałem się ze sprzedającym poprzez czat Allegro, wypytałem o produkt i szczegóły - wszystko wydawało się być w porządku. Telefon został zakupiony przez "Raty Zero". Rzeczony sklep już na Allegro nie istnieje, a podane numery telefonów sklepu nie odpowiadają. Udało mi się jeszcze utworzyć dyskusję ze sprzedającym, ale oczywiście nie liczę na jego odzew. Czy istnieją jakiekolwiek opcje na odzyskanie chociaż części poniesionych kosztów ? (3299 PLN)
@kaper29 to zgłaszaj na gwarancję do samsunga bo on zmienił reguły gry w momencie zakupu telefon obsługiwał funkcje a samsung ci je wyłączył do tego każdy telefon na terytorium ue ma homologacje ue i ma odbierać w standardach ue więc to się kwalifikuje do skopania tyłka firmie samsung przez odpowiednie organy prawne ochrony konsumenta na terenie ue. Odstąpienie od umowy ci nie przysługuje ani naprawa / wymiana bo telefon jest sprawny tylko jego producent leci sobie w jajo zgłoś sprawę do uokik przeciwko samsungowi
Zgłoszenie towaru niezgodnego z umową przysługuje bo telefon nie posiada funkcji która posiadał w dniu zakupu a znikła ona nie z mojej winy . Zgłosiłem jak wyżej I czekam na rozwiązanie sprawy , konsultant allegro podczas rozmowy usłyszał o co mi chodzi i zgodził się z zasadnością roszczenia . Teraz trwa proces o którym wspomniałem , kupiłem ten sprzęt na podstawie opisu aukcji i miał być sprawny przez całe swoje życie. To sprzedawca ponosi odpowiedzialności co do opisu aukcji i jego treści . Była też informacja o rękojmi 2 lata więc czekam na odpowiedź.
Siema, w moim przypadku sprawa rozwiązała się po ok. miesiącu poprzez Allegro Protect, w efekcie końcowym Allegro zwróciło mi sumę odpowiadającą cenie nowego Z Flipa 3 (na dany dzień). Co stanowiło ok 70% oryginalnej ceny. Nadmienię, że jestem bardzo zadowolony z takiego rozwiązania. Co do Samsunga jako firmy - jeżeli nie przedstawisz im niemieckiego paragonu, to zapomnij, że cokolwiek kiwną palcem. Rada: trzymaj dyskusję, ponaglaj jak często się da. Nie ma znaczenia, czy sklep sprzedawcy istnieje, czy nie. Mogę się mylić, ale podejrzewam, że Allegro może potem mieć roszczenia do sprzedawcy na drodze sądowej. Ciebie jako klienta nie powinno to obchodzić. Pozdrawiam.
Niby nie ma znaczenia czy sklep istnieje ale jak nie istnieje to się nie dowołasz sprzedającego. Echo nastanie. Trzeba czekać na konsultanta Allegro i odczekać swoje i dopiero procedura ruszy
Czy sprzedawca wziął udział w dyskusji ? Co zrobiłaś z telefonem zablokowanym ( dokąd nastąpił zwrot ) . Co to znaczy 70% ceny ? Czy kwota była mniejszą niż ta która zapłaciłaś w aukcji
Sprzedawca nie brał udziału w dyskusji, gdyż, ponieważ konto miał zablokowane. Telefon zaproponowałem odesłać Allegro, ale nie chcieli, leży w szufladzie (i tak nie zadziała, brickowanie to strata czasu). 70 % ceny, znaczy 70 % ceny. Tak kwota była mniejsza o 30%. Pozdrawiam
Ok czyli to 70% ceny która została zapłacona w aukcji . Dzięki za informację.
Posprzedawał i się zmył, może nie mieszka w Polsce, inaczej go wyłuskają przez komornika.
@milka1234567890 kogo chcesz przez komornika wyłuskać? a sprawę założyć a jeszcze wygrać w sądzie a doręczyć skutecznie wezwanie z powództwa cywilnego? do tego allegro nigdy na protect nie uzyska nakazu zapłaty ani wymagalności bo musieliby wykazać skąd się wziął dług już widze jak w sądzie przyznają że dokonali cesji zadłużenia bez wiedzy dłużnika bez dokumentu cesji sporządzonego notarialnie ingerując w proces reklamacyjny miedzy stronami umowy kupna sprzedaży której sami nigdy stroną nie byli
@kaper29 Widzisz pisałem że dyskusja, a nie inne rozwiązania które często tu proponują inni sprzedający!😁
@kaper29 Tańszy był?
3100 zł w momencie zakupu .
gdzie napisał? o jakiej wadzie wiedział?
Pociągnięcie do odpowiedzialności sprzedawcy, zwłaszcza takiego już raczej widmo, bardzo mała szansa na sukces. Pozostaje Ci:
1. Jakaś próba ubiegania się o zwrot z protecta; choć częściowy.
2. Gwarancja producenta o ile posiadasz oryginalny dowód zakupu z DE. Ale też niewielka szansa, będą się tłumaczyć wewnętrznymi przepisami UE itp. bzdury.
3. Odblokowanie bootloadera i downgrade do starszej wersji firmware. To jest jedyny sposób, aby odzyskać pełną funkcjonalność LTE TDD.
W S23, S24 bootloader z tego co pamiętam był odblokowany fabrycznie, więc sprawdź czy i w Twoim modelu tak nie jest, wówczas wrzucasz EUX sprzed roku i wszystko wraca do dawnego rytmu.
Czyli zostaje poczekać na to co nastąpi bo proces już jakiś trwa . Jutro mam poprosić o pomoc allegro bo chyba sprzedawca się nie znajdzie i zobaczymy co będzie się dziać
Jednak bootloader w tym modelu jest zablokowany. Jeśli go odblokujesz i zmienisz carrier (region) np. na BTU(UK) odzyskasz pełną funkcjonalność urządzenia.
No chyba, że z protecta wykonają Ci pełen zwrot to zrobisz jeszcze na tym wszystkim bardzo dobry deal 🙂
Tylko czy wykonają pełen zwrot , zaznaczyłem że oczekuje zwrotu kwoty zakupu. Czytam teraz że to nie takie proste jak myślałem. Co z telefonem który mam jeśli sprzedawca się nie odezwie , gdzie się go wysyła
Prawdopodobnie nigdzie się nie wysyła. Nie myśl na zapas tylko czekaj na instrukcje
Będzie dobrze, zobaczysz. Cierpliwości i pogody ducha 💪 🙂