anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Uszkodzony piec

matuha
#7 Wielbiciel#

Otrzymałam uszkodzony piec gazowy, sprzedający twierdzi, że to wina firmy kurierskiej i nie chce słyszeć o zwrocie kosztów.  Co mam począć?

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

pinsplash
#21 Demiurg#

@matuha Kazać mu reklamować. To jego obowiązkiem jest dostarczenie tego do ciebie w stanie nienaruszonym. Otwórz też dyskusję na Allegro.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

matuha
#7 Wielbiciel#

Pan nie ma czasu ... A ja zostałam bez pieca w związku z tym postanowiłam sama się tym zająć.  Pan z infolinii Dpd poinstruowal mnie że mogę to zrobić ale sprzedający musi napisać, że zrzeka się praw do przesyłki co po moim ponaglaniu łaskawie uczynił.  Dołączyłam ten dokument do zgłoszenia reklamacyjnego. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@matuha Protokół od kuriera jest ? Odebralaś uszkodzony przypuszczam że nie widzialaś !!!Rozpocznij dyskusję przez Allegro ma 24 h na odpowiedz i pomoże ci pracownik Allegrohttps://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2c798b65-a629-4d86-8fde-ab93de1c4166

oznacz moderatorów

matuha
#7 Wielbiciel#

Protokół mam,zgłoszenie reklamacyjne poszło.  W razie zkekcewazenia sprawy przez Dpd skorzystam z reklamacji z tytulu rękojmi.  Najgorsze, że sprzedający absolutnie nie widzi swojej winy choć jak przyznał oryginalnego kartonu nie otwierał  a wcześniej przekonywał, że piec jest w styropianie choć absolutnie w nim nie był ...

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Już reklamuj z rękojmi, nie czekaj na żadne decyzje DPD - to sprawa między sprzedającym a przewoźnikiem. Reklamację składaj tylko w Dyskusji na Allegro, nie szarp się z nim mailowo ani telefonicznie. Proś o pomoc pracownika Allegro.

oznacz moderatorów

matuha
#7 Wielbiciel#

Sprzedający zrzekł się praw do przesyłki, bo jak stwierdził nie ma czasu na uzeranie się z przewoźnikiem... Postanowiłam wziąć sprawy w swoje ręce, bo po prostu  ja tego czasu nie mam . A żebym mogla zająć się tym ja musiał tak uczynić.  Tak przynajmniej stwierdził Pan na infolinii ...

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
  1. @matuha O co  z tego wynika bo się zgubiłem !!!
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@matuha Sprzedawca nie mógł się zrzec bez Twojej akceptacji - to błąd.

oznacz moderatorów

exoryna
#14 Krzewiciel#

Protokół masz z chwili odbierania przesyłki czy z którego dnia? 

oznacz moderatorów

matuha
#7 Wielbiciel#

Z chwili odbierania przesyłki 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@matuha Nie daj się wciągnąć w żadne gierki między przewoźnikiem a sprzedawcą To oni muszą załatwić tą sprawę a ty zakładaj dyskusję z sprzedającym i reklamuj towar w ramach rękojmihttps://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2c798b65-a629-4d86-8fde-ab93de1c4166

oznacz moderatorów

exoryna
#14 Krzewiciel#

E to luz. Domagaj się wydania towaru zgodnego z umową. 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@matuha Sprzedawca, zgodnie z prawem, odpowiada względem kupującego także za uszkodzenia powstałe w transporcie. Złóż ponownie pisemną reklamację tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i domagaj się wymiany lub naprawy. Zapytaj, jak masz odesłać urządzenie i pod jaki adres, albo czy sprzedawca odbierze towar własnym transportem. Po 24 godzinach od rozpoczęcia Dyskusji wsparcia udzieli Ci pracownik Allegro, gdy go o to poprosisz. Pamiętaj, że nie masz obowiązku sporządzać żadnych protokołów z przewoźnikiem, a brak takiego dokumentu nie może być powodem odmowy rozpatrzenia reklamacji.

oznacz moderatorów