Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Otrzymałam uszkodzony piec gazowy, sprzedający twierdzi, że to wina firmy kurierskiej i nie chce słyszeć o zwrocie kosztów. Co mam począć?
@matuha Kazać mu reklamować. To jego obowiązkiem jest dostarczenie tego do ciebie w stanie nienaruszonym. Otwórz też dyskusję na Allegro.
Pan nie ma czasu ... A ja zostałam bez pieca w związku z tym postanowiłam sama się tym zająć. Pan z infolinii Dpd poinstruowal mnie że mogę to zrobić ale sprzedający musi napisać, że zrzeka się praw do przesyłki co po moim ponaglaniu łaskawie uczynił. Dołączyłam ten dokument do zgłoszenia reklamacyjnego.
@matuha Protokół od kuriera jest ? Odebralaś uszkodzony przypuszczam że nie widzialaś !!!Rozpocznij dyskusję przez Allegro ma 24 h na odpowiedz i pomoże ci pracownik Allegrohttps://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2c798b65-a629-4d86-8fde-ab93de1c4166
Protokół mam,zgłoszenie reklamacyjne poszło. W razie zkekcewazenia sprawy przez Dpd skorzystam z reklamacji z tytulu rękojmi. Najgorsze, że sprzedający absolutnie nie widzi swojej winy choć jak przyznał oryginalnego kartonu nie otwierał a wcześniej przekonywał, że piec jest w styropianie choć absolutnie w nim nie był ...
Już reklamuj z rękojmi, nie czekaj na żadne decyzje DPD - to sprawa między sprzedającym a przewoźnikiem. Reklamację składaj tylko w Dyskusji na Allegro, nie szarp się z nim mailowo ani telefonicznie. Proś o pomoc pracownika Allegro.
Sprzedający zrzekł się praw do przesyłki, bo jak stwierdził nie ma czasu na uzeranie się z przewoźnikiem... Postanowiłam wziąć sprawy w swoje ręce, bo po prostu ja tego czasu nie mam . A żebym mogla zająć się tym ja musiał tak uczynić. Tak przynajmniej stwierdził Pan na infolinii ...
@matuha Sprzedawca nie mógł się zrzec bez Twojej akceptacji - to błąd.
Protokół masz z chwili odbierania przesyłki czy z którego dnia?
Z chwili odbierania przesyłki
@matuha Nie daj się wciągnąć w żadne gierki między przewoźnikiem a sprzedawcą To oni muszą załatwić tą sprawę a ty zakładaj dyskusję z sprzedającym i reklamuj towar w ramach rękojmihttps://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2c798b65-a629-4d86-8fde-ab93de1c4166
E to luz. Domagaj się wydania towaru zgodnego z umową.
@matuha Sprzedawca, zgodnie z prawem, odpowiada względem kupującego także za uszkodzenia powstałe w transporcie. Złóż ponownie pisemną reklamację tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i domagaj się wymiany lub naprawy. Zapytaj, jak masz odesłać urządzenie i pod jaki adres, albo czy sprzedawca odbierze towar własnym transportem. Po 24 godzinach od rozpoczęcia Dyskusji wsparcia udzieli Ci pracownik Allegro, gdy go o to poprosisz. Pamiętaj, że nie masz obowiązku sporządzać żadnych protokołów z przewoźnikiem, a brak takiego dokumentu nie może być powodem odmowy rozpatrzenia reklamacji.