Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
dlaczego produkt można ocenić tylko maksymalnie rok po zakupie? Po co w ogóle te limity? Czasem potrzeba więcej czasu, by rzetelnie móc wypowiedzieć się na temat produktu, nie chcąc wystawiać mu zbyt pochopnej oceny. Niektóre wady produktu objawiają się po czasie dłuższym niż rok, dlaczego nie mogę mieć możliwości przestrzec przed tym innych? Czy to ma zachęcać do wystawiania tych jakże inteligentnych recenzji w stylu na razie ok ale za krótko używam by ocenić działanie, ażeby nie stracić możliwości wypowiedzenia się? Dlaczego opinia osoby, która używa produktu od pół roku ma być bardziej wartościowa od opinii osoby, która używa produktu od dwóch lat?
Większość towarów kupionych tutaj nie przetrwa 2 lat, więc nie dziw się temu ograniczeniu 😉
Moim zdaniem to pikuś.
Czas na ocene sprzedającego powinien byc znacznie znacznie wydluzony! W przypadku reklamacji towaru powyzej 3 mcy od kupna w wiekszosci przypadków jest pełnaaa olewka kupującego i zachodzi koniecznosc szarpania sie.
Oczywiście miałem na myśli, że SPRZEDAJĄCY zlewa temat reklamacji jak tylko może!