Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W październiku 2021 kupiłam drzwi zewnętrzne. Drzwi założone zostały dopiero w kwietniu ponieważ sprzedający nie wywiązał się z terminu dostawy i trzeba było przełożyć. Po założeniu okazało się ze szyby od wewnątrz się kurzą i nie można ich umyć z oczywistych powodów . Zgłosiłam nieszczelność szyb a sprzedający lekceważy mnie i twierdzi ze powinnam sprawdzić po otrzymaniu towaru czy nie ma wad. Odrzuca reklamacje. Co ja mam teraz zrobić?
@designowy na reklamację masz 2 lata, rok domniema się że wada była w produkcie powyżej roku musisz Ty udowodnić że wada była w produkcje w momencie zakupu.
Sprzedawca nie ma racji że wady możesz zgłosić tylko po otrzymaniu towaru 😞
Zgłoś się do rzecznika konsumenta bo dyskusje i inne pomoce allegro wygasły ( chodź możesz napisać do nich może coś pomogą )
Napisz pismo z odwołaniem od decyzji sprzedawcy lub wyślij kolejną reklamacje z tytułu rękojmi. Opisz, że wady nie dało się stwierdzić podczas odbioru drzwi ponieważ dopiero po montażu i w czasie użytkowania zaczęły dostawać się nieczystości między szyby. Dodatkowo napisz, że w razie odrzucenia reklamacji zgłosisz sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta (i tam zdecydowanie powinnaś się zgłosić).
Dziękuje. Tak chyba będę musiała zrobić. Reklamacja została odrzucona już po raz drugi. Pomimo że do punktu montażu jest zaledwie 30 km nikt się nie pofatygował. Lekceważą klienta i to mnie najbardziej drażni.
@designowy Napisz tu a z pewnością otrzymasz pomoc: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
@designowy Skontaktowaliśmy się z Tobą mejlowo w tej sprawie, nie zostawimy Cię bez pomocy 🙂