Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Trzeba zdać sobie że wszelkiej maści infolinie są cholernie drogie i mało produktywne. Stąd te wszystkie automaty na początku rozmów. Jeszcze dosłownie chwilka i będzie tylko AI.
Allegro specjalnie ukrywa tą metodę kontaktu 🙂
Masz racje bo pracownik kosztuje ale tak naprawdę jest najbardziej optymalną pomocą w załatwieniu sprawy. SZCZEGÓLNIE GDY JEST PROFESJONALNIE PRZYGOTOWANY.
Zazwyczaj doradcy przekazują pytania do odpowiedniego działu nie nie zawsze otrzymasz odpowiedź podczas kontaktu ,trzeba czekać na odpowiedź mailową .
Profesjonalnie doradcy w przypadku Allegro to już w ogóle nierealne. Nie szydzę tu z Allegro czy pracowników infolinii tylko zakres kłopotów jakie generuje, bądź co bądź największy marketplace w Polsce jest ogromny. Regulamin posiada setki stron. Tego się trzeba uczyć bardzo długo, na tyle długo że taki pracownik infolinii zdąży zmienić pracę 🙂
Ja się doczekałem. Po 2x zamówieniach na telefon i kilku na e-mail załatwili mój problem.
Pierwsze próby to głuchy telefon. Ktoś dzwoni i się rozłącza. Jak szybko złapiesz połączenie to usłyszysz głos człowieka.