anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

W mojej ocenie nie jest łatwe i czytelnie rozwiazane zamówienie rozmowy z pracownikiem allegro

mmczarnek
#8 Zapaleniec#
 
oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

serwis-texas
#21 Demiurg#

@mmczarnek 

Trzeba zdać sobie że wszelkiej maści infolinie są cholernie drogie i mało produktywne. Stąd te wszystkie automaty na początku rozmów. Jeszcze dosłownie chwilka i będzie tylko AI.

Allegro specjalnie ukrywa tą metodę kontaktu 🙂

oznacz moderatorów

mmczarnek
#8 Zapaleniec#

Masz racje bo pracownik kosztuje ale tak naprawdę jest najbardziej optymalną pomocą w załatwieniu sprawy. SZCZEGÓLNIE GDY JEST PROFESJONALNIE PRZYGOTOWANY.

oznacz moderatorów

Agent555
#19 Nestor#

Zazwyczaj doradcy przekazują pytania do  odpowiedniego działu nie nie zawsze otrzymasz odpowiedź podczas kontaktu ,trzeba czekać na odpowiedź mailową . 

 

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

@mmczarnek 

Profesjonalnie doradcy w przypadku Allegro to już w ogóle nierealne. Nie szydzę tu z Allegro czy pracowników infolinii tylko zakres kłopotów jakie generuje, bądź co bądź największy marketplace w Polsce jest ogromny. Regulamin posiada setki stron. Tego się trzeba uczyć bardzo długo, na tyle długo że taki pracownik infolinii zdąży zmienić pracę 🙂

oznacz moderatorów

brakestop
#16 Inspirator#

Ja się doczekałem. Po 2x zamówieniach na telefon i kilku na e-mail załatwili mój problem.

Pierwsze próby to głuchy telefon. Ktoś dzwoni i się rozłącza. Jak szybko złapiesz połączenie to usłyszysz głos człowieka.

--------------------------------------------------------------------------------------------
oznacz moderatorów