Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Poniżej treść wiadomości. Otrzymałam ją na Wirtualnej Poczcie w powiadomieniach. Nie wiem co jest powodem takiej decyzji i co powinnam zrobić w tej sytuacji. Nigdy wcześniej nie otrzymałam takich informacji. Proszę pomóżcie
Twoja umowa z Allegro została rozwiązana. Nie możesz już zalogować się na swoje konto. Twoje dane usuniemy po upływie czasu, który wskazujemy w Polityce prywatności.
Dziękujemy za korzystanie z Allegro. Będziemy szczęśliwi, jeśli jeszcze kiedyś nas odwiedzisz.
Witam.
Allegro w ostatnim czasie zamyka konta na których od co najmniej 5-ciu lat nie było zakupów, lub nie było wystawionych ofert sprzedaży.
Zanim konto zostanie zamknięte przychodzą 3 wiadomości:
1) Wkrótce możemy usunąć Twoje konto
2) Przypomnienie: wkrótce możemy usunąć Twoje konto
3) IMIĘ NAZWISKO (NAZWA KONTA) Twoja umowa została rozwiązana
a przynajmniej tak było w moim przypadku.
Jeśli korzystasz z konta regularnie, to wiadomość dotyczy zapewne innego.
Sprawdź nazwę użytkownika (nie imię i nazwisko tylko login/nazwę) w otrzymanych mailach i porównaj, czy podana tam nazwa jest taka sama jak nazwa konta z którego teraz korzystasz.
Zapewne nie. Bo tak jak wielu przed Tobą albo zapomniałaś, że założyłaś więcej kont, albo co jeszcze bardziej prawdopodobne, założyłaś te konta "nieświadomie", choćby przy okazji wymiany smartfona i instalacji nowej aplikacji.
Poza tym, jeśli możesz się na jakieś konto zalogować, to konto to z całą pewnością nie zostało zamknięte.
Pozdrawiam. Marek.
To dotyczy jakiegoś Twojego nieużywanego konta. Mogłaś coś nawet nie chcący założyć przy zmianie sprzętu i sobie tak nie używane było... Sprawdź dokładnie na jakiego maila to jest...
To dobra rzecz, bo jak trafi sie włamanie to potem same problemy.... A nieużywanego nieupilnujesz.
@Client:42981743 z tego co widzę, @MOJEGRATY5 wyjaśnił wszystko 🙂
Ja mogę tylko doprecyzować, że usuwane są konta na allegro.pl, które nigdy nie dokonały zakupu ani sprzedaży przez ponad 5 lat od rejestracji, lub nie miały żadnej aktywności przez ponad 10 lat.
Dzień dobry
Wszystkim bardzo dziękuję. Wszyscy macie racje bo...skleroza nie boli. Spanikowałam, dopiero kiedy porównałam nr klienta jaki był podany w treści powiadomienia zorientowałam się, że chodzi o bardzo dawne konto, z którego rzeczywiście już nie korzystam.
Pozdrawiam i dziękuję za poświęcony czas mojej sprawie.
Liliana