Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Zamówiłam blender ( Braun mq7 ) ,otrzymałam go 17 sierpnia. Od pierwszego uruchomienia działał dziwnie a przy drugim zaczął się zacinać po czym po chwili ledwo działa ( buczy ledwo co, nie kręcąc się ). Poinformowałam o tym sprzedawcę i chęci zwrotu towaru i gotówki, gdzie sprzedający broni się, iż poniesie zbyt duże koszty. Jednak nie minęło jeszcze nawet 14 dni od otrzymania towaru oraz wada jest znaczna bo dotyczy najważniejszej części w blenderze bo silniczka. Napisałam również, że dzięki tej usterce byłam zmuszona kupić drugi blender na już bo nie miałam jak zrobić córce posiłku ( jest karmiona wyłącznie przez PEG-a i musi mieć zmiksowane posiłki). Czy sprzedawca ma prawo odmawiać zwrotu towaru w takiej sytuacji? i jestem zmuszona zgodzić się na naprawę bądź wymianę? Za każdą radę będę wdzięczna.
Do 14 dni miałeś prawo do zwrotu a teraz reklamacja z tytułu rękojmi. Rozpocznij dyskusję z sprzedającym przez Allegro, żeby ustalić jak to widzi sprzedający:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2c798b65-a629-4d86-8fde-ab93de1c4166
@fuckmimii Jeśli poinformowałaś sprzedawcę o chęci zwrotu, to odstąpiłaś od umowy. Masz na to 14 dni od otrzymania towaru. Od poinformowania o chęci zwrotu masz kolejne 14 dni na odesłanie towaru - odeślij i zażądaj zwrotu wpłaty. Jeśli będzie problem, rozpocznij Dyskusję i poproś tam o pomoc pracownika Allegro. Sprzedawca nie ma prawa nie uznać odstąpienia od umowy. https://allegro.pl/dyskusje/nowa
W tej sytuacji nie jest prawdą to, co napisano Ci wyżej, że możesz tylko towar reklamować.