Wciąż czekam na potwierdzenie rachunku bankowego, a już dawno przelew zrobiłam

greenstor
#1 Nowicjusz#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
04-06-2024
16:13
Witam,
nie mogę wystawić aukcji ponieważ wciąż jest poniższy status? Czy mogę liczyć na pomoc?
"Czekamy na potwierdzenie rachunku bankowego
Odblokujemy możliwość ustawienia dostawy, gdy tylko otrzymamy potwierdzenie rachunku bankowego Twojej firmy."
Pozdrawiam
Katarzyna [edycja]
oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
04-06-2024
20:44
@greenstor prześlij proszę potwierdzenie przelewu weryfikacyjnego za pomocą formularza (gdy wybierzesz kontakt e-mailowy pojawi się możliwość dodania załącznika).
Monika
Moderatorka
Moderatorka
oznacz moderatorów