Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Widzę ofertę kup na raty przy interesującym mnie produkcie, dodaję do kiszyka nadal ją widzę chcę za kupić na raty prosi o zalogowanie opcja znika... dlaczego tak? Robię coś źlę czy po prostu informację o dostępności sorzedaży na raty wprowadzają w błąd?
Z góry dziękuję za odpowiedź
Pozdrawiam
Karolina
Niestety mam tak samo. Wygląda jakby zrezygnowali chwilowo ze sprzedaży ratalnej, ale dla ściemy zostawili tę opcję widoczną dla niezalogowanych.
@Bad Moon nie zrezygnowaliśmy ze sprzedaży ratalnej. Podaj proszę numer oferty, będę mogła to zweryfikować.
Faktycznie w niektórych ofertach raty 20x0 nadal są dostępne po zalogowaniu. Problem jednak polega na tym, że dla wielu ofert są one widoczne bez logowania się, a po zalogowaniu znikają. Przykładowo oferta nr 11759438542.
@kaja-outlet @Bad Moon a może to jest powodem 🙂
(na przykład ze współmałżonkiem), może pojawić się problem z weryfikacją Twojej tożsamości i uzyskaniem kredytu.
Niestety żaden z powyższych przypadków nie jest przyczyną. W przeszłości bez problemu korzystałem z zakupów ratalnych.
@Bad Moon Sprawdziłam ofertę, którą wskazałeś i po dodaniu do koszyka, podczas wyboru formy płatności, raty są dostępne:
@_HolaOla_Czy w takim razie możesz zweryfikować dlaczego dla mojego użytkownika raty są niedostępne? Najśmieszniejsze jest to, że jak dodałem produkt z innej kategorii, dla którego raty 20x0 były aktywne nawet po zalogowaniu, to raty na całość stały się dostępne, pomimo że ten drugi produkt stanowił znacznie mniej niż połowę wartości koszyka. Korzystam z dwóch kont: tiburon666 oraz Bad Moon. W obu przypadkach jest ten sam problem.
@Bad Moon Czy możesz pokazać mi jeszcze wszystkie dostępne u Ciebie metody płatności?
@Bad Moon Dziękuję, mam jeszcze jedną prośbę. Dodaj proszę do koszyka ten przedmiot i zostaw go tam na jakiś czas. Sprawdzamy Twój problem.
@_HolaOla_ Przepraszam, to jednak ja coś źle robiłem. To był ekran po kliknięciu opcji ZAPŁAĆ PÓŹNIEJ. Raty pojawiają się po wyborze DOSTAWA I PŁATNOŚĆ. Myślę, że jest to nie do końca czytelne, ale jeśli tylko ja mam z tym problem, to będę już pamiętał na przyszłość, więc sprawę można uznać za rozwiązaną. Z drugiej strony, natrafiałem w sieci na zgłoszenia od innych, więc może warto pomyśleć o jakiejś zmianie tych opcji wyboru na bardziej przejrzyste.
Dziękuję za chęć pomocy i pozdrawiam.
@Bad Moon Cieszę się, że udało się wyjaśnić ten problem, ale gdybyś miał jakiekolwiek wątpliwości lub pytania w przyszłości, pisz śmiało, Pomożęmy 🙂