anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Witam mam problem z płatnością

Client:39133450
#1 Nowicjusz

Nie mogę zapłacić blikiem ani bez blika a po wybraniu banku i przelewu  nie zostaje przekierowany do banku tylko  wyskakuje komunikat że produkt nieopłacony

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Client:39133450  bo sprzedający nie "podpisał umowy z bankiem", więc u niego nic nie kupisz😔

oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

Cześć @Client:39133450, w jaki sposób próbujesz dokonać zakupu?
Na urządzeniu mobilnym poprzez aplikację czy na komputerze?

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

Client:39133450
#1 Nowicjusz

Zakupy robiłem z komputera i aplikacji a blikiem próbowałem z rużnych  banków

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:39133450 skonsultuję Twoją sprawę i wrócę z odpowiedzią.

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów