Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Przez nieuwagę nie zmieniłem domyślnego sposobu wysyłki.
Poprosiłem o zmianę sprzedawcę, ale z powodu późnej pory nie mogę zatelefonować, aby upewnic się czy wiadomośc dotarla .
Prosze wiec niniejszym o pomoc w poinformowaniu sprzedawcy o takiej zmianie.
Chcę odebrać towar w punkcie UPS, POTKANOWSKA 27, 26-600 Radom, w poniedziałek, gdyż we wtorek z rana, na kilka dni wyjeżdżam.
Pocztex oferował mi dostawę kurierem we wtorek.
Pozdrawiam
Andrzej Jankowski
Będe bardzo wdzięczny za pomoc
@ajankow58 sprzedawca nie może od tak zmienić sposobu wysyłki, którą ty wybrałeś. A jeszcze pewnie to było zamówienie w Smart. Najlepszym sposobem będzie anulowanie zamówienia i ponowne kupno z właściwą metoda transportu.