anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Witam. Przez nieuwagę nie zmieniłem domyślnego sposobu wysyłki. Poprosiłem o zmianę sprzedawcę, ale

ajankow58
#7 Wielbiciel#

Witam.
Przez nieuwagę nie zmieniłem domyślnego sposobu wysyłki.
Poprosiłem o zmianę sprzedawcę, ale z powodu późnej pory nie mogę zatelefonować, aby upewnic się czy wiadomośc dotarla .
Prosze wiec niniejszym o pomoc w poinformowaniu sprzedawcy o takiej zmianie.
Chcę odebrać towar w punkcie UPS, POTKANOWSKA 27, 26-600 Radom, w poniedziałek, gdyż we wtorek z rana, na kilka dni wyjeżdżam.
Pocztex oferował mi dostawę kurierem we wtorek.
Pozdrawiam
Andrzej Jankowski

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

ajankow58
#7 Wielbiciel#

Będe bardzo wdzięczny za pomoc

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@ajankow58 sprzedawca nie może od tak zmienić sposobu wysyłki, którą ty wybrałeś. A jeszcze pewnie to było zamówienie w Smart. Najlepszym sposobem będzie anulowanie zamówienia i ponowne kupno z właściwą metoda transportu.

oznacz moderatorów