anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wpłaciłem pieniądze tydzien temu i nadal widnieje komunikat Płatność w toku.

Client:108118869
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:108118869, księgowanie przelewu tradycyjnego może potrwać do 3 dni roboczych. Zakupy opłaciłeś 13 października (czwartek). Proszę Cię jeszcze o cierpliwość. 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

Client:108118869
#7 Wielbiciel#

Zakupy opłaciłem 11go. jutro mija tydzień

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:108118869, na koncie, z którego tu piszesz, widzę jeden zakup opłacony 13.10.2022 o godz. 14:38:08. Mówimy o zamówieniu nr d7b007e2-47f9-11ed-8977-2be5fcd5304f, prawda? 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

Client:108118869
#7 Wielbiciel#

niechcący anulowałem tą płatność i kliknełem raz jeszcze. komunikację wpisałem poprzednią. gdzie mogę wysłać dowód wpłaty?

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:108118869, potwierdzenie wpłaty możesz wysłać na spolecznosc@allegro.pl 

Sprawdzę, na jakim etapie jest płatność. 🙂 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

Client:108118869
#7 Wielbiciel#

OK wysłąłęm

oznacz moderatorów

Client:108118869
#7 Wielbiciel#

Witam ponownie. Czy udało się coś ustalić?

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:108118869, niestety jeszcze nie - wciąż weryfikuję tę sprawę. Proszę Cię o cierpliwość. 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

Client:108118869
#7 Wielbiciel#

Pani Maju, to juz trwa ponad tydzień. w sklepie gdzie zakupiłem niezbedne mi artykuły również sie niecierpliwią i chcą sprzedać produkt komuś innemu 

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:108118869, skonsultowaliśmy się z operatorem płatności. Płatność została anulowana z powodu błędu w tytule wpłaty. Zwrócono ją automatycznie na rachunek nadawcy 2022-10-13 o godz. 13:00. 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów