Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem towar 4 listopada 2024.
Przy zakupie nie zaznaczyłem że potrzebuję faktury, przez mój błąd i dostałem po 7 dniach paragon i nie zwróciłem uwagi ,i w styczniu patrze, że na tym paragonie potrzebuję swoje dane imienne (muszę oddać do urzedu fakturę) i napisałem do firmy o fakturę na moje dane ,które były przy zamowieniu. A dostałem fakturę na dane, które były podane w poprzednim zakupie na fakturę.
@tommiros Skontaktuj się, proszę, ze sprzedającym w celu wyjaśnienia sytuacji. Upewnij się, że prześlesz mu w wiadomości właściwe dane do faktury. Najprawdopodobniej sprzedający pomylił się, ponieważ widzę, że zamówiłeś u niego kolejny raz i zapewne przypadkiem wystawił fakturę na dane z poprzedniego zamówienia.
,,Niestety, nie jesteśmy w stanie wystawić faktury korygującej do towaru, który znajduje się u Pana''
taką wiadomość otrzymuję i przez błędne wystawienie faktury ,jestem zmuszony zwrócić teraz 4.000 tyś złotych do urzędu .
I co nie da się tego rozwiązać, da, tylko trzeba chęci.
Dało By się ,lecz pisane 10 e-maili do firmy i dostawanie cały czas tej samej odpowiedzi jest męczące.
Osoba która odpowiada za wystawienie faktury ewidentnie nie przyznaje się do błędu i nie chce tego poprawić
@tommiros Niestety, ale to Ty popełniłeś błąd, a nie sprzedawca. Obecne przepisy pozwalają na wystawienie faktury do paragonu tylko wtedy, gdy na paragonie znajdzie się NIP nabywcy. Dlatego w każdym sklepie masz info, że o potrzebie faktury należy powiadomić sprzedawcę PRZED nabiciem na kasę.