anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ZABLOKOWANE KONTO SPRZEDAWCY - JAK REKLAMOWAĆ PRODUKT?

gusia120
#1 Nowicjusz#

Witam, może może ktoś z Państwa miał podobną sytuację. Próbuję reklamować zakupiony produkt u sprzedawcy, którego konto jest zablokowane przez Allegro. Wysłałam do sprzedającego majla, sms, dzwoniłam bezskutecznie. Co można w takiej sytuacji zrobić? W Pomocy Allegro nie mogłam znaleźć odpowiedzi. Będę wdzięczna za wskazówki. Pozdrawiam

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

xyz96
#21 Demiurg#

Spróbuj otworzyć Dyskusję i tam złóż reklamację; https://allegro.pl/dyskusje/nowa Sprzedawca ma obowiązek odpowiedzieć w ciągu 24 godzin, po czym możesz tam poprosić o pomoc Allegro.  

Jeśli nie masz możliwości otwarcia Dyskusji, poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; 

https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...

W ostateczności po 14 dniach od zakupu wystąp o rekompensatę z POK; 

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/program-ochrony-kupujacych/co-zrobic-aby-otrzymac-rekompensa...

https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia

oznacz moderatorów