Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, może może ktoś z Państwa miał podobną sytuację. Próbuję reklamować zakupiony produkt u sprzedawcy, którego konto jest zablokowane przez Allegro. Wysłałam do sprzedającego majla, sms, dzwoniłam bezskutecznie. Co można w takiej sytuacji zrobić? W Pomocy Allegro nie mogłam znaleźć odpowiedzi. Będę wdzięczna za wskazówki. Pozdrawiam
Spróbuj otworzyć Dyskusję i tam złóż reklamację; https://allegro.pl/dyskusje/nowa Sprzedawca ma obowiązek odpowiedzieć w ciągu 24 godzin, po czym możesz tam poprosić o pomoc Allegro.
Jeśli nie masz możliwości otwarcia Dyskusji, poproś o pomoc Allegro przez ten formularz;
W ostateczności po 14 dniach od zakupu wystąp o rekompensatę z POK;
https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia