Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Od tygodnia moje konto jest zablokowane i nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Na czacie ciągle piszecie, że przyspieszycie sprawę, a nic się nie dzieje. W zeszłym roku miałem ten samy problem i moje konto zostało odblokowane od razu po przesłaniu dowodu tożsamości.
Nie potrafią odpowiedzieć, potrzebuję kontaktu do jakiegoś menedżera. To jest niemożliwe u was – pracują tu sami niekompetentni ludzie. Wasze bezpieczeństwo mnie nie interesuje. Potrzebuję bezpośredniego kontaktu telefonicznego do waszego działu bezpieczeństwa.
Jeśli konto nie zostanie odblokowane dziś, zgłoszę oficjalną skargę.
@ASAR_GK kwestię blokady konta możesz wyjaśnić wyłącznie w korespondencji mailowej, ale ze względu na opóźnienia jakie mamy, czas oczekiwania na odpowiedź jest dłuższy niż zazwyczaj. Przepraszam Cię za tę sytuację, ale jedyne co mogę zrobić to poprosić Cię o cierpliwość.