Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam!
Kupiłem zabawkowy wózek dziecięcy dla przedszkola. Podałem dane Nabywcy i dane odbiorcy które się różnią i muszą być podane na fakturze bo taki jest system rozliczenia u nas w Gmienie. Sprzedawca na fakturze napisał tylko dane nabywcy i pominął dane odbiorcy. Fakturę otrzymałem w wersji drukowanej w pudełku z zabawką. Napisałem do sprzedawcy ,że brakuje danych odbiorcy na fakturze a to dla mnie bardzo ważne i otrzymałem odpowiedź : "Niestety zamówienie zostało już wysłane i nie mamy możliwości wprowadzić żadnych zmian."
Jeżeli nie poprawi danych, chciałbym zwrócić produkt bo jest mi on nie potrzebny a nikt mi nie odda pieniędzy w tym wypadku ale nie wiem czy mogę. Co w takiej sytuacji ?
@konkaw Zwrócić towar kupiony na firmę możesz tylko wtedy, gdy sprzedawca się zgodzi, obowiązku przyjęcia zwrotu nie ma. Fakturę powinien Ci skorygować. Otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa domagaj się tam korekty faktury. Sprzedawca ma obowiązek wypowiedzieć się w sporze w ciągu 24 godzin. Po tym czasie włącza się do sporu pracownik Allegro, który pomaga kupującemu.
@konkaw błąd sprzedawcy, poinformuj go że jako wystawca ma obowiązek wystawić korektę do faktury inaczej udasz się po pomoc do US 😄