anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zakup wielu przedmiotów u jednego sprzedającego, problem z przesyłką. Co zrobić?

abdcraft
#2 Obserwator#

Cześć.
Kupiłem u jednego sprzedającego kilka przedmiotów o różnych gabarytach na różnych aukcjach. Finalizacji  transakcji dokonywałem przy pomocy aplikacji allegro używając smartfonu. Zaznaczyłem wszystkie aukcje chcąc zapłacić za całość, naliczyło mi ponad 110zł za 1 przesyłkę wielkogabarytową. Chciałem się z tego wycofać i podzielić je na 3 mniejsze paczki po około 20zł za paczkę gdyż gabaryty przedmiotów nie są aż tak duże, ale nie widzę takiej opcji poza wyborem wspomnianej przesyłki i opłaceniem zamówienia. 
Co mogę zrobić by je pogrupować na 3 nowe przesyłki, czy pozostaje już tylko kontakt z allegro?
Będę wdzięczny za pomoc w rozwiązaniu problemu.

Dobrego dnia. Pozdrawiam.

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

xyz96
#21 Demiurg#

@abdcraft Jeśli już próbowałeś płacić, anuluj rozpoczętą płatność z zakładce Moje zakupy, potem zaznacz po lewej stronie część przedmiotów i na samym dole kliknij Zapłać.

Jeżeli to okaże się niemożliwe, skontaktuj się ze sprzedawcą, weź od niego numer konta bankowego i zapłać zwyczajnie, bezpośrednio na jego rachunek bankowy za wszystkie przedmioty i jedną wysyłkę. Takie wpłaty nie są zabronione i są objęte Programem Ochrony Kupujących.

oznacz moderatorów

abdcraft
#2 Obserwator#

Dziękuję za odpowiedź. Płatność anulowałem by przyjrzeć się zamówieniu na dużym ekranie przed komputerem gdyż nie ogarniam małej apki allegro na smartfon i niestety nie mam opcji powrotu by ponownie pogrupować licytacje na osobne przesyłki, które były dostępne przed scaleniem zamówienia w jedno. Szkoda, że nie ma takiej możliwości w opcjach allegro. Pozostaje kontakt ze sprzedającym. Pozdrawiam

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@abdcraft Jeśli Twoje pytanie dotyczy zamówienia z 24.07, to niestety opcja rozłączenia płatności i wysyłki w kilku paczkach nie będzie dostępna tutaj z uwagi na to, że wszystkie przedmioty wystawione były w ramach licytacji, a nie Kup Teraz. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

abdcraft
#2 Obserwator#

Dziękuję za odpowiedź. 
Właśnie nie rozumiem dlaczego nie można, czy to ma jakiś związek z ewentualnym zwrotem przedmiotu? Pozdrawiam

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@abdcraft Oczywiście jeżeli nie masz możliwości anulowania zakupu, możesz zrobić zwrot, działa podobnie.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@LEW433 A jak po zwrocie oczywiście kupi ponownie w licytacji?? 😄

oznacz moderatorów

abdcraft
#2 Obserwator#

Dziękuję za odpowiedź.
Właśnie nie chcę robić zwrotu, jedyne co obecnie mogę to opłacić zakup bez przesyłki lub z przesyłką za 111zł 🙂 Pozdrawiam

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@abdcraft  skontaktuj sie ze sprzedajacym. Byc moze wspólnie uda Wam sie jakoś rozwiązać problem. Np poprzez ustalenie kosztów dostawy, wpłatę bezpośrednio na rachunek sprzedającego i nadanie za pomoca zewnętrznej firmy.

 

oznacz moderatorów

abdcraft
#2 Obserwator#

Dziękuję za odpowiedź.
Otrzymałem informację od Allegro, że po scaleniu już nic nie można zrobić, więc kontakt ze sprzedającym to najszybsze wyjście. Pozdrawiam

oznacz moderatorów

A3dam
#19 Nestor#

@LEW433 
możesz zrobić zwrot
O ile sprzedający był przedsiębiorcą, a kupujący konsumentem.

Nie rozwiązuje to jednak problemu ponownego nabycia w wylicytowanej cenie.

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów

abdcraft
#2 Obserwator#

Dziękuję za odpowiedź.
Kupujący jest przede wszystkim człowiekiem, stara się mówić i myśleć prosto tak by wszyscy go rozumieli a gdy chciałby zaoszczędzić choćby i te 50zł na przesyłce to powinien mieć taką opcję w serwisie allegro a takowej z automatu brak.
Zadzwonię zapytam u sprzedawcy jak on to widzi, zawsze mogę wysłać swojego kuriera. Pozdrawiam 🙂

oznacz moderatorów