Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć.
Kupiłem u jednego sprzedającego kilka przedmiotów o różnych gabarytach na różnych aukcjach. Finalizacji transakcji dokonywałem przy pomocy aplikacji allegro używając smartfonu. Zaznaczyłem wszystkie aukcje chcąc zapłacić za całość, naliczyło mi ponad 110zł za 1 przesyłkę wielkogabarytową. Chciałem się z tego wycofać i podzielić je na 3 mniejsze paczki po około 20zł za paczkę gdyż gabaryty przedmiotów nie są aż tak duże, ale nie widzę takiej opcji poza wyborem wspomnianej przesyłki i opłaceniem zamówienia.
Co mogę zrobić by je pogrupować na 3 nowe przesyłki, czy pozostaje już tylko kontakt z allegro?
Będę wdzięczny za pomoc w rozwiązaniu problemu.
Dobrego dnia. Pozdrawiam.
@abdcraft Jeśli już próbowałeś płacić, anuluj rozpoczętą płatność z zakładce Moje zakupy, potem zaznacz po lewej stronie część przedmiotów i na samym dole kliknij Zapłać.
Jeżeli to okaże się niemożliwe, skontaktuj się ze sprzedawcą, weź od niego numer konta bankowego i zapłać zwyczajnie, bezpośrednio na jego rachunek bankowy za wszystkie przedmioty i jedną wysyłkę. Takie wpłaty nie są zabronione i są objęte Programem Ochrony Kupujących.
Dziękuję za odpowiedź. Płatność anulowałem by przyjrzeć się zamówieniu na dużym ekranie przed komputerem gdyż nie ogarniam małej apki allegro na smartfon i niestety nie mam opcji powrotu by ponownie pogrupować licytacje na osobne przesyłki, które były dostępne przed scaleniem zamówienia w jedno. Szkoda, że nie ma takiej możliwości w opcjach allegro. Pozostaje kontakt ze sprzedającym. Pozdrawiam
@abdcraft Jeśli Twoje pytanie dotyczy zamówienia z 24.07, to niestety opcja rozłączenia płatności i wysyłki w kilku paczkach nie będzie dostępna tutaj z uwagi na to, że wszystkie przedmioty wystawione były w ramach licytacji, a nie Kup Teraz.
Dziękuję za odpowiedź.
Właśnie nie rozumiem dlaczego nie można, czy to ma jakiś związek z ewentualnym zwrotem przedmiotu? Pozdrawiam
@abdcraft Oczywiście jeżeli nie masz możliwości anulowania zakupu, możesz zrobić zwrot, działa podobnie.
@LEW433 A jak po zwrocie oczywiście kupi ponownie w licytacji?? 😄
Dziękuję za odpowiedź.
Właśnie nie chcę robić zwrotu, jedyne co obecnie mogę to opłacić zakup bez przesyłki lub z przesyłką za 111zł 🙂 Pozdrawiam
@abdcraft skontaktuj sie ze sprzedajacym. Byc moze wspólnie uda Wam sie jakoś rozwiązać problem. Np poprzez ustalenie kosztów dostawy, wpłatę bezpośrednio na rachunek sprzedającego i nadanie za pomoca zewnętrznej firmy.
Dziękuję za odpowiedź.
Otrzymałem informację od Allegro, że po scaleniu już nic nie można zrobić, więc kontakt ze sprzedającym to najszybsze wyjście. Pozdrawiam
Dziękuję za odpowiedź.
Kupujący jest przede wszystkim człowiekiem, stara się mówić i myśleć prosto tak by wszyscy go rozumieli a gdy chciałby zaoszczędzić choćby i te 50zł na przesyłce to powinien mieć taką opcję w serwisie allegro a takowej z automatu brak.
Zadzwonię zapytam u sprzedawcy jak on to widzi, zawsze mogę wysłać swojego kuriera. Pozdrawiam 🙂