anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zakup został opłacony przelewem tradycyjnym i go nie otrzymałem

Client:41364180
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:41364180 zerknij jaki status płatności ma transakcja i wróć z informacją .

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Taki przelew księguje się ok. 5dni ale jak nie zdąży to operator się z tobą skontaktuje.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:41364180 najprawdopodobniej popełniasz błędy podczas wypełniania druczku do przelewu, bo przelewy są anulowane. Prześlij proszę za pomocą formularza (gdy wybierzesz kontakt w wiadomości e-mail, będziesz mogła załączyć plik) potwierdzenie przelewu. Doradca podpowie, co powoduje problem. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów