Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam Serdecznie.
Zakupiłem używany produkt, który po kilku minutach (w dniu odbioru przesyłki) przestał działać poprawnie. Zadzwoniłem do sprzedającego z informacją, że produkt był zgodny z opisem, ale przestał działać, zasugerował żebym sprawdził różne opcje ( reset, naładowanie baterii). niestety produkt nie zadziałał. więc na drugi dzień poinformowałem sprzedającego, że produkt podczas użytkowania wykryta została wada i odsyłam produkt. Sprzedawca zgodził się "bo na co mi nie działający produkt". dzień od odebrania paczki złożyłem zwrot towaru z powodu wady wykrytej i produkt wysłałem do sprzedawcy.
Po rozpatrzeniu reklamacji Sprzedawca odmówił zwrotu środków za zwrócone przedmioty. Płacone przez allegro pay.
Jak teraz mam postąpić?
@Sebastian-Sz pytaj sprzedawcy o przyczynę
@Sebastian-Sz Czy Sprzedający przesłał Ci uzasadnienie takiej decyzji?
Tak. "Kamera została zwrócona uszkodzona. Taśma zasilająca ekran jest przerwana przez co odstaje od obudowy. Ekran nie uruchamia się. Na zdjęciach w aukcji kamera ma włączony ekran, a przewody nie są na zewnątrz."
czyli wszystko wiesz ... prawda?
No raczej nie bardzo, bym wiedział to bym nie pisał. Nie mogę nic zrobić?
@Sebastian-Sz możesz , najlepiej otwierając dyskusję , tam sobie wszystko wyjaśnicie . Sprzedawca nie może odmówić zwrotu środków na podstawie swojego widzimisię , musi mieć mocne argumenty .
@Sebastian-Sz Niestety nikt na forum nie zna faktycznego stanu urządzenia. Jeśli nie zgadzasz się uzasadnieniem sprzedającego, to zgodnie ze sugestią @mdrogeria rozpocznij dyskusję i opisz tam sytuację: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa