Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówiłem, smart opaskę od sprzedającego https://allegro.pl/uzytkownik/gsmCloud_hurt i okazało się że towar nie jest zgodny z opisem jak jest w ofercie. Złożyłem reklamację i wypełniły wniosek o zwrot pieniędzy i odesłałem towar w tamtym tygodniu natychmiast po rozpakowaniu,ale nie zwraca pieniędzy. A sprzedający już ma kilka albo kilkadziesiąt takich akcji. Co zrobić żeby zwrócił pieniądze??
@karol1685 Na razie należy uzbroić się w cierpliwość. Sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie się do reklamacji. Jeśli tego nie zrobi, reklamację uznaje się za zasadną.
Jeżeli korzystałeś z darmowej dostawy Smart i odsyłałeś za darmo, trzeba było zrobić zwrot bez podania przyczyny. Pewnie byłoby szybciej.
@karol1685 Zapytaj sprzedawcę co z reklamacją i zwrotem wpłaty tędy;
https://allegro.pl/dyskusje/nowa
https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/problemy-transakcyjne/jak-rozpoczac-dyskusje-
i-wyjasnic-problem-ze-sprzedajacym-WEDKYqnEvik
Ta ścieżka kontaktu zazwyczaj mobilizuje sprzedawcę i znacznie przyspiesza załatwienie sprawy. Gdyby nie reagował, po 24 godzinach możesz tam poprosić pracownia Allegro o pomoc.