anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zakupiony towar, to jest w ogóle inny bardzo różniący się od tego który jest w ofercie sprzedaży.

karol1685
#7 Wielbiciel#

Zamówiłem, smart opaskę od sprzedającego https://allegro.pl/uzytkownik/gsmCloud_hurt i okazało się że towar nie jest zgodny z opisem jak jest w ofercie. Złożyłem reklamację i wypełniły wniosek o zwrot pieniędzy i odesłałem towar w tamtym tygodniu natychmiast po rozpakowaniu,ale nie zwraca pieniędzy. A sprzedający już ma kilka albo kilkadziesiąt takich akcji. Co zrobić żeby zwrócił pieniądze?? 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@karol1685 Na razie należy uzbroić się w cierpliwość. Sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie się do reklamacji. Jeśli tego nie zrobi, reklamację uznaje się za zasadną.

Jeżeli korzystałeś z darmowej dostawy Smart i odsyłałeś za darmo, trzeba było zrobić zwrot bez podania przyczyny. Pewnie byłoby szybciej.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@karol1685 Zapytaj sprzedawcę co z reklamacją i zwrotem wpłaty tędy;

https://allegro.pl/dyskusje/nowa

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/problemy-transakcyjne/jak-rozpoczac-dyskusje-

i-wyjasnic-problem-ze-sprzedajacym-WEDKYqnEvik

Ta ścieżka kontaktu zazwyczaj mobilizuje sprzedawcę i znacznie przyspiesza załatwienie sprawy. Gdyby nie reagował, po 24 godzinach możesz tam poprosić pracownia Allegro o pomoc.

oznacz moderatorów