anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zamówienie wciąż widnieje jako nieopłacone, co mogę zrobić?

Client:48799847
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry kupiłam nie dawno łańcuch od pewnego sprzedającego zrobiłam przelew który w dalszym ciągu nie doszedł czy mógłbym wysłać jego potwierdzenie tutaj? 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:48799847 chodzi o zamówienie nr f1bb14a1-3759-11ed-9e4f-7b09edf8ba95? Przykro mi, ale status płatności to "nieudana" więc zakup nie został sfinalizowany, prześlij proszę potwierdzenie przelewu na adres spolecznosc@allegro.pl
Skonsultujemy to z operatorem płatności. Nie martw się, odzyskasz tą wpłatę 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:48799847 dziękuję za potwierdzenie! Skonsultuję to z operatorem i dam znać, gdy otrzymam odpowiedź 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:48799847 wracam z odpowiedzią. Transakcja została anulowana i w związku z tym doszło do automatycznego utworzenia zlecenia zwrotu. Czas realizacji do 3 dni roboczych.
W poniedziałek możesz udać się do punktu, w którym zrobiłaś wpłatę. Na podstawie potwierdzenia, które do nas wysłałaś, otrzymasz zwrot tej wpłaty.

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów