Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry kupiłam nie dawno łańcuch od pewnego sprzedającego zrobiłam przelew który w dalszym ciągu nie doszedł czy mógłbym wysłać jego potwierdzenie tutaj?
@Client:48799847 chodzi o zamówienie nr f1bb14a1-3759-11ed-9e4f-7b09edf8ba95? Przykro mi, ale status płatności to "nieudana" więc zakup nie został sfinalizowany, prześlij proszę potwierdzenie przelewu na adres spolecznosc@allegro.pl
Skonsultujemy to z operatorem płatności. Nie martw się, odzyskasz tą wpłatę 🙂
@Client:48799847 dziękuję za potwierdzenie! Skonsultuję to z operatorem i dam znać, gdy otrzymam odpowiedź 🙂
@Client:48799847 wracam z odpowiedzią. Transakcja została anulowana i w związku z tym doszło do automatycznego utworzenia zlecenia zwrotu. Czas realizacji do 3 dni roboczych.
W poniedziałek możesz udać się do punktu, w którym zrobiłaś wpłatę. Na podstawie potwierdzenia, które do nas wysłałaś, otrzymasz zwrot tej wpłaty.