anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ZAMIENIŁEM KONTO PRYWATNE NA FIRMOWE I BRAK MOŻLIWOŚCI AKTYWACJI PŁATNOŚCI ODROCZONYCH

krzy11sztof
#7 Wielbiciel#

Zamieniłem konto prywatne na firmowe i przy próbie aktywacji płatności odroczonych - system ponownie odsyła do ekranu na którym mam założyć konto firmowe; gdy próbuje założyć nowe konto firmowe pokazuje mi komunikat że mam już założone konto firmowe - co mam robić ? czy ktoś mam jaką radę.

Kris

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

xyz96
#21 Demiurg#

@krzy11sztof Konto firmowe jest już w pełni aktywne, czy trwa jeszcze proces weryfikacji? Sprawdź to dokładnie.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@LEW433 A to forum to od czego jest, nie od zadawania pytań?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@krzy11sztof Na razie poproszę Cię o cierpliwość. W tej chwili status Twojego konta jest jeszcze w trakcie zmiany, dlatego też nie możesz aktywować płatności odroczonych dla firm. Gdyby ta sytuacja utrzymywała się jeszcze przez 2-3 dni robocze, napisz proszę do nas ponownie. Postaramy się pomóc. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

krzy11sztof
#7 Wielbiciel#

OK - DZIĘKI

oznacz moderatorów