Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamieniłem konto prywatne na firmowe i przy próbie aktywacji płatności odroczonych - system ponownie odsyła do ekranu na którym mam założyć konto firmowe; gdy próbuje założyć nowe konto firmowe pokazuje mi komunikat że mam już założone konto firmowe - co mam robić ? czy ktoś mam jaką radę.
Kris
@krzy11sztof Konto firmowe jest już w pełni aktywne, czy trwa jeszcze proces weryfikacji? Sprawdź to dokładnie.
@krzy11sztof Masz pytania to zapytaj na czacie: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=61571da6-f6de-4b8f-9ab9-699c8c797cfc
@LEW433 A to forum to od czego jest, nie od zadawania pytań?
@krzy11sztof Na razie poproszę Cię o cierpliwość. W tej chwili status Twojego konta jest jeszcze w trakcie zmiany, dlatego też nie możesz aktywować płatności odroczonych dla firm. Gdyby ta sytuacja utrzymywała się jeszcze przez 2-3 dni robocze, napisz proszę do nas ponownie. Postaramy się pomóc.
OK - DZIĘKI