Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprawdź dokładnie jaki czas dostawy deklarował sprzedawca a jak jest on przekroczony to załóż mu dyskusje .
@Client:73747805 z trackingu Twojej przesyłki wynika, że od 19 grudnia nie zmieniła położenia, więc w tej sytuacji skontaktuj się proszę ze sprzedającym, który powinien interweniować u przewoźnika. Jeśli będziesz miał trudności z nawiązaniem z nim kontaktu, możesz rozpocząć dyskusję i wówczas sprzedający będzie miał 24 godziny na odpowiedź.
Tak zrób jak wskazała moderatora, a Allegro na pewno wyciągnie poważne konsekwencje wobec sprzedającego, niektórym nawet blokują konta za ocenę negatywną otrzymaną od klienta
Szkoda tylko, że z taką zapalczywością nie egzekwują postanowień umowy od swoich przewoźników z którymi podpisali umowy, bo przesyłka jest od Allegro Kurier.....