anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zapłaciłem 2 razy

Client:108650112
#7 Wielbiciel#

Kupiłem choinkę https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione/3164ebe7-fc9b-3573-8dc0-99eb14c27611, zapłaciłem kartą przez GooglePay, teraz mam 2 tranzakcje w mojem banku każda jest po 69.99 PLN, nie rozumiem po co z mojego rachunku spisano 2 razy tą samą sumę, prorze mnie w tym pomóc

 

Już jest 2 tygodnia jak pieniądze do mnie nie wracają, co musiałbym zrobić?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:108650112 Zwrot za anulowanie zamówienie jest poprawnie rozliczony przez sprzedającego, więc jeśli nie otrzymałeś za niego środków napisz proszę do nas przez ten formularz zgłoszeniowy

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów