Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Dokonałem zakupu na konkretnej aukcji: https://allegro.pl/oferta/lampa-ogrodowa-stojaca-kaja-df6010b-224766-6960769661?utm_source=notificat...
Sprawdziłem model w opisie się zgadzał i zdjęcie poglądowe również było ok.
Na zdjęciu czarna lampa, a paczką przyszła czarno - zielona. Nigdzie nie było napisane że jest to zdjęcie poglądowe, natomiast w opisie kolor się zgadzał.
Czy jest to wprowadzenie w błąd i powód do zwrotu?
Jeżeli tak było to jest,towar niezgodny z opisem.Masz także prawo zwrócić w ciągu 14 dni bez podania przyczyny jako osoba prywatna .
Z opisem to jest akurat zgodny. Czasem oprócz obejrzenia obrazków, warto przeczytać treść aukcji 😉
kulik10PL Nie doczytałeś
Kolor podany w opisie jest inny niż w rzeczywistości? Czy na zdjęciu kolor jest inny niż w rzeczywistości? Te informacje w aukcji nie powinny wprowadzać w błąd. Jeśli coś się nie zgadza, to jest powód do reklamacji z powodu niezgodności, a nie zwrotu bez podania przyczyny. Złóż pisemną reklamację, wyślij ją mailem, domagaj się wymiany lub zwrotu wszystkich kosztów, w tym kosztu odesłania, jeśli taki poniesiesz. Możesz odesłać przez formularz zwrotu na Allegro, jeśli masz darmowy zwrot.
Kolor na zdjęciu jest inny niż w rzeczywistości. Zakup dokonany na działalność gospodarczą. Pisemną reklamację składa się przez Allegro czy bezpośrednio do sprzedawcy?
Do sprzedawcy mailem, będzie problem, otworzysz Dyskusję i tam złożysz reklamację. Kolor powinien być taki jak na zdjęciu, skoro nie było informacji, że zdjęcie przedstawia inny kolor. Przy zakupie na firmę nie masz prawa do zwrotu bez podania przyczyny - składaj reklamację.
@kulik10PL Widzę że tu jest większa dyskusja niż zakup. Zakup był na firmę? Tylko reklamacja - nie ma zwrotu 14 dniowego ale skontaktowałeś się z sprzedawca? Masz jakiś już punkt odniesienia czy tylko robisz podejścia.
kulik10PL dyskusja zbyt wiele Ci nie da , allegro stanie po stronie sprzedającego i otrzymasz w odpowiedzi formulkę ,, obowiązkiem kupującego jest szczegółowe zapoznanie się z treścią calej oferty ,, Zdjęcie nie zawsze oddaje wszystkie cehy przedmiotu , po to jest treść i należy się z nią zapoznać .
Odstąp od umowy i po krzyku .
Nie, zdjęcie jest częścią opisu i nie może wprowadzać w błąd. Jest nawet zapis w regulaminie z którego wynika, że zdjęcia mają przedstawiać sprzedawany przedmiot 🙂
Nieczytanie opisu nie jest powodem do zwrotu, ale możesz zwrócić bez powodu.
Szukanie 'haka' na sprzedawcę, bo się nie doczytało jest nie w porządku.
@akcesoria-net-pl ale niestety tak jest. U mnie wczoraj jeden cwaniak (inny sprzedawca, który dokonał u mnie celowo odwetowego zakupu) powołał się na to. Sytuacja wyglądała tak, że na zdjęciu aukcji mam fotę wiaderka z pokarmem (wraz z fotką pokarmu), z którego pokarm jest sypany. Aukcja normalnie w kategorii pokarmy/uzupełnienia. W opisie napisane (drukowanymi literami, tak jak tu wklejam) "OPAKOWANIE JEST UZUPEŁNIENIEM, ZAPAKOWANYM W WORECZEK STRUNOWY ZAPEWNIAJĄCY GWARANCJĘ ŚWIEŻOŚCI !
NA INNEJ AUKCJI TEN SAM POKARM SPRZEDAWANY W ORYGINALNIE ZAPAKOWANYCH PUSZKACH."
Więc jaśniej się nie da. Mimo, iż jest info, że produkt jest sypany do woreczka to jeszcze info, że jak ktoś chce oryginalny pojemnik to jest dostępny na innej aukcji.
Wiesz jaki efekt? Allegro usunęło mi tą ofertę bo jak stwierdzili, zdjęcie nie przedstawia oferowanego przedmiotu i wprowadza klienta w błąd. Jaja normalnie.
Po pierwsze, nikt nie szuka produktów po zdjęciach aby to kogokolwiek wprowadzało w błąd. Po drugie, opis jest tak dokładny, że trzeba być po prostu debilem albo złośliwcem (jak w tym przypadku) aby udawać, że się myślało, że dostanie coś innego. No i kolejna sprawa to to,że na fotce mam zdjęcie wiadra oraz pokarmu, z którego jest to sypane (aby nikt mi nie zarzucił, że to nieoryginalny produkt). Nawet teraz koresponduję z Allegro w tej sprawie, ale oni dalej swoje.
Aukcję i tak wystawię bez zmian bo dla mnie to idiotyzm co wyprawiają. Ewentualnie w opisie dodam, że na fotce jest wiadro, z którego to sypię i tyle. Poza tym, przez 9 lat jak mam to w ofercie nikt nie miał problemu tylko ten złośliwiec wczoraj.
@kulik10PL a rozmawiałeś na ten temat ze sprzedawcą ? tak normalnie, po ludzku, jak człowiek z człowiekiem ?
Wszyscy odrazu reklamację, dyskusje, pomoc na forum, FBI, CIA, Milicja itp. itd. a może wystarczy jeden telefon i minuta ludzkiej rozmowy.
Co za czasy nastały ... ble.
Drodzy Państwo bo widzę, że tu już dość duża dyskusja się wywiązała.
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
Z lampami mam po prostu dwie opcje, albo je zwrócę albo przemaluję i zastanawiam się co będzie łatwiejsze.
Ze sprzedawcą jeszcze się nie kontaktowałem, gdyż nie wiedziałem jeszcze z której strony do tego podejść. Oczywiście chcę to załatwić jak normalny człowiek, a nie drzeć się jak większość dzisiejszych klientów. Lampy zakupiłem w pośpiechu i nie doczytałem tylko spojrzałem na zdjęcie, a że są wycofane z produkcji, wiec jak je zobaczyłem że są to dokonałem czym prędzej zakupu.
Jeszcze raz dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam