Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
hej
@InPost prośba o informację co w sytuacji gdy zgubiliście moją paczkę nr. 520000018083035072767572 założyłem reklamację nr. IPR13318606
jednak sprzedający który wysyłał mi ta paczkę prawdopodobnie nie żyje i nie ma z nim kontaktu - aby otrzymać odszkodowanie za paczkę którą zgubiliście sprzedający który prawdopodobnie nie żyje i nie ma z nim kontaktu musi wypełnić formularz "-oświadczenia Nadawcy o zrzeczeniu się prawa do dochodzenia roszczeń "
i co teraz? nie oddajecie w takim wypadku pieniędzy?
dodatkowo założyłem kolejną reklamację już na konkretną osobę IPR13376496
prośba o informację dla mnie i dla innych użytkowników platformy Allegro aby wiedzieli jak rozwiązujecie takie sprawy
To InPost czy Alelgro?
inpost ale skoro działają na platformie Allegro i tak prężni odpisują tutaj to nich wszyscy użytkownicy wiedzą jak firma z która współpracuje Allegro traktuje innych użytkowników...
nie będę ukrywał liczę na nagłośnienie sprawy gdyż wszystkie formy kontaktu z tą firmą się wyczerpały
nie chcą mi oddać pieniędzy bo sprzedający nie chce wypełnić formularza...
pozostało mi już tylko opisanie całej sprawy w mediach socjalnych i liczenie na to że ktoś z działu marketingu z firmy @InPost zauważy że słabo to wygląda i łaskawi zwrócą mi pieniądze za paczkę którą zgubili
A jak to sie stało że Ty reklamowałeś?
@LEW433 Bo nadawca nie żyje.
dokładnie to jest problemem firma @InPost nie przewidziała takiej sytuacji i odmawia wypłaty odszkodowania, sytuacja jest absurdalna bo konkurencja ubezpiecza paczki na 5000 zł i wszystko co jest poniżej potrafi wypłacić poniżej 14 dni
w skrócie - kupiłem coś - wybrałem dostawę firmy @InPost - firma @InPost zgubiła moją paczkę - przyznali się do tego - ale nie oddadzą mi pieniędzy za towar który był w paczce bo sprzedający prawdopodobnie nie żyje i nie ma z nim kontaktu a tylko on może wypełnić i podpisać: formularz "-oświadczenia Nadawcy o zrzeczeniu się prawa do dochodzenia roszczeń "
w takim scenariuszy tracisz pieniądze więc ostrzegam innych użytkowników Allegro
@sir_wojtek napisał(a):
w skrócie - kupiłem coś - wybrałem dostawę firmy @InPost - firma @InPost zgubiła moją paczkę - przyznali się do tego - ale nie oddadzą mi pieniędzy za towar który był w paczce bo sprzedający prawdopodobnie nie żyje i nie ma z nim kontaktu a tylko on może wypełnić i podpisać: formularz "-oświadczenia Nadawcy o zrzeczeniu się prawa do dochodzenia roszczeń "
w takim scenariuszy tracisz pieniądze więc ostrzegam innych użytkowników Allegro
Przecież nie ma obowiązku kupowania w necie, masz sklepy stacjonarne 🙂 wszyscy przewoźnicy mają takie same procedury 😞
Akurat zrzeczenie się odbiorcy praw do przesyłki, jest wymagane ustawowo.
W twoim przypadku robi się problem, bo ustawodawca nie przewidział takiej sytuacji.
dziwne bo konkurencja potrafi takie sprawy rozwiązać inaczej - wszystko jest ubezpieczone na 5000 i jak mają 100% że paczka została zgubiona to wypłacają pieniądze bez zająknięcia
@sir_wojtek sam piszesz że "prawdopodobnie" ? takie jest prawo co by dwie osoby nie dostały odszkodowania, pozyskaj od spadkobierców oświadczenie + akt zgonu i wyślij to do InPosta 😄
już widzę jak w czasach RODO to się wydarzy... liczę na to że ktoś z @InPost pójdzie po rozum do głowy tym bardziej że konkurencja potrafi jakoś rozwiązać takie problemy
@sir_wojtek podeślij jakiś dowód, każda firma wymaga takiego oświadczenia o zrzeczeniu się praw 😞
Raczej nikt nie zarykuje ewentualnej kary za naruszenie ustawy i rozporządzenia (do 10% rocznego obrotu).
A obowiązek dostarczenie zrzeczenia się prawa do odszkodowania ze strony nadawcy nakłada na ciebie ustawa. Przewoźnik nie ma tu nic do gadania i jest zmuszony odrzucić reklamację jako złożoną przez osobę nieuprawnioną.
Dzień dobry @sir_wojtek ,
w kwestii złożonych reklamacji proszę o podjęcie kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.
Po weryfikacji zgłoszeń podejmiemy próbę kontaktu z Opiekunem Działu Reklamacji w celu zaopiekowania się sprawą.