anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zgubiona paczka przez Inpost i odmowa wypłaty odszkodowania

sir_wojtek
#7 Wielbiciel#

hej

 @InPost prośba o informację co w sytuacji gdy zgubiliście moją paczkę nr. 520000018083035072767572 założyłem reklamację nr. IPR13318606 

jednak sprzedający który wysyłał mi ta paczkę prawdopodobnie nie żyje i nie ma z nim kontaktu - aby otrzymać odszkodowanie za paczkę którą zgubiliście sprzedający który prawdopodobnie nie żyje i nie ma z nim kontaktu musi wypełnić formularz "-oświadczenia Nadawcy o zrzeczeniu się prawa do dochodzenia roszczeń "  

i co teraz? nie oddajecie w takim wypadku pieniędzy?

dodatkowo założyłem kolejną reklamację już na konkretną osobę IPR13376496

 

prośba o informację dla mnie i dla innych użytkowników platformy Allegro aby wiedzieli jak rozwiązujecie takie sprawy

 

 

 

 

 

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

LEW433
#21 Demiurg#

To InPost czy Alelgro?

oznacz moderatorów

sir_wojtek
#7 Wielbiciel#

inpost ale skoro działają na platformie Allegro i tak prężni odpisują tutaj to nich wszyscy użytkownicy wiedzą jak firma z która współpracuje Allegro traktuje innych użytkowników... 

nie będę ukrywał liczę na nagłośnienie sprawy gdyż wszystkie formy kontaktu z tą firmą się wyczerpały

nie chcą mi oddać pieniędzy bo sprzedający nie chce wypełnić formularza...

pozostało mi już tylko opisanie całej sprawy w mediach socjalnych i liczenie na to że ktoś z działu marketingu z firmy @InPost zauważy że słabo to wygląda i łaskawi zwrócą mi pieniądze za paczkę którą zgubili 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A jak to sie stało że Ty reklamowałeś?

oznacz moderatorów

fox_paws
#14 Krzewiciel#

@LEW433 Bo nadawca nie żyje.

oznacz moderatorów

sir_wojtek
#7 Wielbiciel#

dokładnie to jest problemem firma @InPost nie przewidziała takiej sytuacji i odmawia wypłaty odszkodowania, sytuacja jest absurdalna bo konkurencja ubezpiecza paczki na 5000 zł i wszystko co jest poniżej potrafi wypłacić poniżej 14 dni

oznacz moderatorów

sir_wojtek
#7 Wielbiciel#

w skrócie - kupiłem coś - wybrałem dostawę firmy @InPost - firma @InPost  zgubiła moją paczkę - przyznali się do tego - ale nie oddadzą mi pieniędzy za towar który był w paczce bo sprzedający prawdopodobnie nie żyje i nie ma z nim kontaktu a tylko on może wypełnić i podpisać:  formularz "-oświadczenia Nadawcy o zrzeczeniu się prawa do dochodzenia roszczeń "  

w takim scenariuszy tracisz pieniądze więc ostrzegam innych użytkowników Allegro

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@sir_wojtek  napisał(a):

w skrócie - kupiłem coś - wybrałem dostawę firmy @InPost - firma @InPost  zgubiła moją paczkę - przyznali się do tego - ale nie oddadzą mi pieniędzy za towar który był w paczce bo sprzedający prawdopodobnie nie żyje i nie ma z nim kontaktu a tylko on może wypełnić i podpisać:  formularz "-oświadczenia Nadawcy o zrzeczeniu się prawa do dochodzenia roszczeń "  

w takim scenariuszy tracisz pieniądze więc ostrzegam innych użytkowników Allegro


Przecież nie ma obowiązku kupowania w necie, masz sklepy stacjonarne 🙂  wszyscy przewoźnicy mają takie same procedury 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

@sir_wojtek

Akurat zrzeczenie się odbiorcy praw do przesyłki, jest wymagane ustawowo.

W twoim przypadku robi się problem, bo ustawodawca nie przewidział takiej sytuacji.

oznacz moderatorów

sir_wojtek
#7 Wielbiciel#

dziwne bo konkurencja potrafi takie sprawy rozwiązać inaczej - wszystko jest ubezpieczone na 5000 i jak mają 100% że paczka została zgubiona to wypłacają pieniądze bez zająknięcia 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@sir_wojtek sam piszesz że "prawdopodobnie" ?  takie jest prawo co by dwie osoby nie dostały odszkodowania, pozyskaj od spadkobierców oświadczenie + akt zgonu i wyślij to do InPosta 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

sir_wojtek
#7 Wielbiciel#

już widzę jak w czasach RODO to się wydarzy... liczę na to że ktoś z @InPost pójdzie po rozum do głowy tym bardziej że konkurencja potrafi jakoś rozwiązać takie problemy  

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@sir_wojtek podeślij jakiś dowód, każda firma wymaga takiego oświadczenia o zrzeczeniu się praw 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

@sir_wojtek

Raczej nikt nie zarykuje ewentualnej kary za naruszenie ustawy i rozporządzenia (do 10% rocznego obrotu).

A obowiązek dostarczenie zrzeczenia się prawa do odszkodowania ze strony nadawcy nakłada na ciebie ustawa. Przewoźnik nie ma tu nic do gadania i jest zmuszony odrzucić reklamację jako złożoną przez osobę nieuprawnioną.

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry @sir_wojtek ,

w kwestii złożonych reklamacji proszę o podjęcie kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.
Po weryfikacji zgłoszeń podejmiemy próbę kontaktu z Opiekunem Działu Reklamacji w celu zaopiekowania się sprawą.

oznacz moderatorów