Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
od jakiegoś tygodnia przy wyborze dostawy zniknęła mi opcja "odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy", mimo że sprzedawca ją proponuje. Czytałam gdzieś na forum, że trzeba poszukać na mapce sklepu sprzedawcy, ale to też u mnie nie działa (w mieście sprzedawcy można odebrać paczkę tylko w punktach InPost).
Czy Allegro usunęło tę opcję, czy to kwestia moich ustawień?
Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
Daj link do oferty!
Przykładowo: https://allegro.pl/oferta/glowica-honeywell-t750120-12987205889
Ale też na innych aukcjach miałam problem, przy jednej nawet rozmawiałam przez telefon ze sprzedawcą, który sprawdzał ustawienia od swojej strony, czy wszystko jest włączone i było podobno ok.
Zauważyłam też, że zniknęło mi pole wyboru opcji zapłaty za pobraniem - automatycznie wybiera się płatność internetowa, natomiast płatności za pobraniem w ogóle nie ma w oknie wyboru, tak jakby system automatycznie odrzucał mi odbiór w punkcie sprzedawcy i płatność u niego w sklepie.
@nataw89 obstawiam, że sprzedawca nie podał adresu do odbiorów osobistych.
@nataw89 sprzedający powinien dodać punkt odbioru, abyś mogła wybrać go na formularzu płatności i dostawy, nie zrobił tego, dlatego jako punkt odbioru można wybrać tylko automat paczkowy lub Paczkomat.