anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zrobiłam zakupy, pieniądze z konta zostały pobrane, a nadal świeci się, że zakup nieopłacony!!!!

Meryon86
#1 Nowicjusz#

W dniu dzisiejszym zrobiłam zakupy na ponad 300 zł, pieniądze z konta zeszły, a nadal mi pokazuje, że zakup nieopłacony 😞 co mam zrobić? 😞 pomocy!!!

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

@Meryon86 Tak pomysł, anuluj platnośc albo ponów jak idzie, tamta wróci sama w ciągu 3dni.

oznacz moderatorów

Meryon86
#1 Nowicjusz#

dzięki za szybką odpowiedź. zamówiłam już rozmowę z doradcą. szkoda, że miałam odłożone na prezent i nie mam teraz kasy żeby kupić go ponownie 😞

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Meryon86 płatność jest w trakcie księgowania, rzeczywiście w przypadku BLIKa z reguły księgowana jest natychmiast, możliwe, że to jakieś problemy z bankiem. Doradca będzie miał możliwość skonsultowania tego problemu z operatorem płatności i to powinno pomóc. Po anulowaniu płatności środki wracają na konto w ciągu 3 dni roboczych, więc żeby przesyłka doszła na święta lepiej jeszcze się wstrzymaj z anulowaniem. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów