Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W dniu dzisiejszym zrobiłam zakupy na ponad 300 zł, pieniądze z konta zeszły, a nadal mi pokazuje, że zakup nieopłacony 😞 co mam zrobić? 😞 pomocy!!!
@Meryon86 Tak pomysł, anuluj platnośc albo ponów jak idzie, tamta wróci sama w ciągu 3dni.
dzięki za szybką odpowiedź. zamówiłam już rozmowę z doradcą. szkoda, że miałam odłożone na prezent i nie mam teraz kasy żeby kupić go ponownie 😞
@Meryon86 płatność jest w trakcie księgowania, rzeczywiście w przypadku BLIKa z reguły księgowana jest natychmiast, możliwe, że to jakieś problemy z bankiem. Doradca będzie miał możliwość skonsultowania tego problemu z operatorem płatności i to powinno pomóc. Po anulowaniu płatności środki wracają na konto w ciągu 3 dni roboczych, więc żeby przesyłka doszła na święta lepiej jeszcze się wstrzymaj z anulowaniem.