anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwróciłam produkt. Dlaczego nie otrzymałam zwrotu wpłaty?

Client:66119393
#7 Wielbiciel#

Witam . Zwróciłam produkt i od tygodnia czekam na zwrot pieniędzy. jak mogę rozwiazac tą sytuację?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

Czekając, ponieważ sprzedajacy ma 14dni wg prawa na zwrot środków od czasu odstąpienia od umowy zakupu, minie ten czas to dopiero pisz i zadziałamy z pomocą.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:66119393 czy chodzi o zamówienie nr c677c432-2de2-11ed-8ece-b94257828020?
Jeśli tak to sprzedający zwrócił wpłatę 12 września 2022 roku. Zwrot zaksięgował sie poprawnie, więc powinnaś odnaleźć ten zwrot na koncie pzrypisanym do BLIKa. Sprawdź to proszę. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów